AdWords ile Dijital Pazarlama ve İş Büyütme ?

Ocak 28, 2017 -

Dijital pazarlama ve reklamcılık, reklamlarınızla istediğiniz özelliklerde müşterileri hedeflemenize ve istemediğiniz müşterilere ulaşımda filtreler tanımlamanıza imkan tanımaktadır. Google AdWords ile internette reklam yayınladığınızda, hedeflediğiniz kitleye potansiyel müşterilerinize ürün ya da hizmetlerinizi aradıkları anda karşılaşma sağlamak için birbirinden farklı hedefleme yapılanmaları kurabilir dijital pazarlama ağınızı çalıştırmaya hazır olabilirsiniz.

Google AdWords ile İş Nasıl Büyütülür ?  

Pazarlama hedeflerinize ulaşın

Google Adwords reklamlarınızı farklı çeşitler ile işletme hedeflerinize göre kendi firmanıza göre özelleştirmek için farklı reklam biçimlerinden ve özelliklerden faydalanabilmeniz mümkündür.

Bir Örnek ile anlatmamız gerekirse,

daha fazla telefon ile müşterilerinizin sizler ulaşmasını sağlamak için reklamlarınıza tıklanabilir bir "Ara" yapısı ekleyebilirsiniz ya da markanızı/işletmenizi tanıtmak sergilemek için youtube video reklamları kullanabilirsiniz. Aşağıda, sık kullanılan ve işinize yarayabilecek bazı dijital pazarlama hedefleri verilmektedir :

  • Web sitenizde işlem yapma

  • Mağazanızı ziyaret etme

  • İşletmenize telefon etme

  • Uygulamanızı yükleme

Anahtar kelimelerle reklamlarınızın hedefini belirleyin

Google Arama Ağı'ndaki arama sonuçlarının üstünde ya da altında reklam yayınlayabilirsiniz, reklamlarınızla ilgili terimleri arayan kullanıcıları hedeflemenize yardımcı olması için anahtar kelimeler seçmeniz mümkündür. Reklamlarınıza dilerseniz yayınlama özellikleri ekleyebilirsiniz günün belirli saatlerinde reklamlarınız gösterebilirsiniz veya hedeflediğiniz bir konumda yayınlanmasını sağlayabilir veya hangi dil ile yayınlayacağınızı belirtebilirsiniz.

Hedef kitlenizle ilgili spesifik olun

Google Adwords reklamları gösteren mobil uygulamalar ve web siteleri (Google Görüntülü Reklam Ağı olarak adlandırılır) ile YouTube'da reklam yayınlarsanız, ulaşmak istediğiniz kullanıcıların yaşını, ziyaret ettikleri sitelerin türlerini ve ilgi alanlarını seçerek daha da spesifik bir hedefleme yapabilirsiniz.

Google Adwords Reklam Ücreti Ne Kadardır ?

Tıklama Başına Maliyet oluşması esas alındığı için herhangi bir tıklama olmaz ise bir reklam ücreti ödemezsiniz. Günlük olarak bir bütçe belirlemenizi tavsiye ederiz,

Örnek olarak;

TBM 1 TL olan bir anahtar kelime ile günde 100 kişi ile karşılaşmak istiyorum derseniz 100 TL lik bir bütçe ayırmanız gerekmektedir.

Ne kadar harcama yapmak istediğinize siz karar verirsiniz ve yalnızca bir kullanıcı reklamınızla etkileşimde bulunduğunda (ör. metin reklamınızı tıkladığında veya video reklamınızı izlediğinde) ödeme yaparsınız. Tekliflerinizde işletmeniz için en uygun yöntemi temel alırsınız.

Reklamlar ne kadar kazandırdı hemen görün performansını ölçün

Reklamın etki düzeyini hızlı bir şekilde kontrol edin ve sonuçları iyileştirmek için kolayca değişiklikler yapabilirsiniz, neredeyse anlık olarak istediğiniz yapılanmayı kurabilir revize edebilirsiniz.

Google Adwords ile Nerede Reklam Verebiliyorum ? Çeşitli Platformlarda Reklam Yayınlayın

Bilgisayarlarda, tabletlerde, cep telefonlarında ve hatta uygulamalarda, nerede olurlarsa olsunlar müşterilerle bağlantı kurun.

Rachael’s Kitchen'ın AdWords ile başarıyı nasıl yakaladığını öğrenin.

AdWords'e Hoşgeldiniz

Diğer işletmelerin yeni müşteriler bulmak için AdWords'ü nasıl kullandığını görün.

Hemen bir AdWords hesabına kaydolun ve bize ulaşın talimatları uygulayalım.