Adwords Reklamlarında Anahtar Kelime Seçimi

Temmuz 07, 2018 -

Google arama motoru ile ilgili firmaların tercih ettiği Adwords yeni adıyla Google Ads sizi pek çok rakibinizden üst sıralara taşıyacak bir reklam aracıdır.

Daha önceki yazılarımızda bahsettiğimiz gibi dijital pazara yönelik ilginin gelişmesiyle birlikte web üzerindeki aramalarda fark edilir olmak her firma için önemsenmektedir. Firma dijital görünürlüğünüzü üst sıralarda konumlandırmak üzere kullanılan yöntemlerden ; geri bildirimi, ölçümlenmesi ve analizi ile daha hızlı dönüşüm elde edebilmenize olanak sağlayabildiği için Adwords yeni adıyla Google Ads size bu konuda hizmet sağlayıcı etkin bir yöntem olarak kullanılmaktadır.

Peki Reklam bütçesi ayırdığınız Adwords reklamları ile üst sıralarda nasıl yer alabileceğinizi merak etmiyor musunuz?

Daha fazla müşteriye doğru kelimelerle reklam çıkın. 

Arama motorlarında arama yapan potansiyel müşteriler ürün ve hizmetlere ilişkin bilgi ararken kelime veya kelime öbeklerini kullanarak ilgili oldukları web sitelerine ulaşmak ve araştırdıkları ürün ve hizmetler ile ilgili bilgi almak istemektedirler.

Aradıkları firmanın siz olduğunu onlara görüntüleyebilmek için uygun kelime ve kelime öbeklerinin ne olduğunu belirleyebilmeniz gereklidir. 

Google Adwords kullanarak açık arttırmada yer alan diğer rakiplerinizden sizi öne çıkaran en önemli unsur doğru kelime ve kelimelerin eşlemesidir. 

Anahtar kelimlelerin potansiyel müşterilerin reklamlarınıza ve firmanıza ulaşmasını kolaylaştırıcı şekilde sıralanması, ürün ve hizmetlerinize doğru kelimelerle sunması ve reklam kampanyalarınıza etkisini güçlendirici olması gereklidir.

Unutmayın anahtar kelimelerin analizi bütçenizi korur.

Reklam kampanyalarınızı oluştururken; anahtar kelime seçiminde kullanıcıların yani potansiyel müşterilerinizin aradığı doğru firma olarak karşılarında olmak, bütçenizi korumak ve firmanıza dönüşümü korumak adına planlama önemlidir.

Yazım yanlışlarına, ilgisiz negatif kelimelere, arama yapılan kelime öbeklerinin yakın varyasyonlarına duyarlı, hassaslaştırılmış kelime eşleme seçenekleri plan yapılırken analiz edilmelidir.

Potansiyel müşterilerinizi kaçırmamak için reklamlarınızı alakalı aramalarda gösterin.

Reklam bütçenizi kendiniz belirleyebilirken, bütçenizi etkili kullanabilir ve daha fazlasını harcayabilen firmalarla rekabet edebilirsiniz. Bunun için profesyonel bir reklam yönetimi gerektiğini tahmin edersiniz. 

Anahtar kelime seçimi hakkında daha fazla bilgi edinmek ve profesyonel strateji oluştururken yararlanabileceğiniz dijital ajanslardan danışmanlık almanız fayda getirecektir.