Dijital Pazarlama ile Yeni Nesil Pazarlama Çözümleri

Mart 13, 2016 -

İletişim çağının en önemli etkileşim kurma modeli, artık herkesin bildiği gibi sosyal mecralar ve bunların sayısız türevleridir.

Dijital pazarlama olgusu bir satış yöntemi değil, sonuçları ve etkide bulunduğu çevrelerden dolayı satış artışı sağlayan, ilişkilendirme ve iletişim kanalıdır.

Dijital Pazarlama, var olan etkileşim yöntemlerine göre yenilikçi ve ölçülebilir olması nedeniyle diğer pazarlama araçlarına oranla hem kolay hemde verimli olabilmektedir. "..olabilmektedir" çünkü doğru kullanım ve strateji bu alanda kritik önem taşımaktadır.

Günümüzde Facebook hesabı üzerinden gönderim yapma ve paylaşımda bulunma başlı başına "dijital pazarlama" olarak işaret edilse de bu giriş seviyesi etkileşimler uzun bir yolculuğun sadece bir adımı olarak kalmakta, ve diğer adımların atılmadığı bir "dijital pazarlama kampanyası" eksik ve başarıya ulaşamayan pazarlama objesi olarak kalmakta ve firmalar tarafından 
negatif değerlendirmelere yol açmaktadır.

Kabul edelim dünyamız dijitalleşiyor!

Dolabımızdan, ev telefonumuza, çamaşır makinamızdan televizyonlarımıza..

Peki ya işletmelerimiz bu konuda nerede ?

Açık belirtmek gerekirse daha yolun başında sayılırız. Hatta yeni yayınlanan bir GSM firması reklamı da bu sözümüzü haklı çıkarmaktadır:

Reklamda, "Faks makinası ile uğraşmayın, telefonunuzdan gönderin!" gibi bir anlatım ile konu 4.5G ye bağlanıyor. [1]

İşimizde, işyerlerimizde dijitalleşmeliyi yakalayabilmeyiz. Dijitalleşen dünyanın yeniliklerine her yeni çıkan Iphone modeli ile katılabildiğimiz gibi, aynı düşünceyle hareket edebilmeli ve dijital pazarlama modelleri oluşturarak marjinal faydalar sağlamalı ve iş hacimlerimizi arttırma fırsatlarından yararlanabilmeyiz.

Dijital stratejinizi geliştirmek için şimdi size bu konuda 5 ipucu:

- Hedef kitlenizle etkileşime geçmek için daha fazla geç kalmayın, harekete geçin, vakit kaybetmeyin!

- Dijital stratejinizi mutlaka profesyonel ve gerçekçi olarak önceden hazırlayın. Sağlam bir stratejiniz olmazsa, yorulmaktan ve sermayenizi tecrübeye dönüştürmekten öteye gidemezsiniz.

- Erişiminizi sağlayacak tüm kanallarınızı gözden geçirin ve artırın.

- İnternet siteniz olmadan bu iş olmaz pek tabi, ama var olan siteniz ile olur mu, bunu kendinize sorun ve cevabınızda gerçekçi olun.

- Sizlere ulaşan ziyaretçilerinizi yani potansiyel müşterilerinizi harekete geçirme planlarınızı mükemmelleştirin.

Dijital Pazarlama Çözümleri ve Dijital Pazarlama Stratejileri ile ilgili bize her zaman danışabilirsiniz. Şimdi hareket zamanı! Tıklayın, biz sizi arayalım.

1 http://www.turkcell.com.tr/tr/hakkimizda/video-galeri/reklam-filmleri/yepyeni-faks-turkcell-akilli-faks