Google Reklam Bütçemi Nasıl Azaltabilirim ?

Temmuz 01, 2018 -

Dijital dünyaya geçiş yapmaya karar verdiniz ve her geçen gün yeni bir bilgi ediniyorsunuz. Ürün ya da hizmetinizin, web araması yapan potansiyel müşterileriniz tarafından ilk sayfada fark edilmesini istemektesiniz. Yani kısaca arama motorunda ilk sıralarda çıkmak istiyorsanız bir reklam kampanyası yapmak sizler için uygun duruyor.

Araştırmalarınız sizi dijital reklamcılık ile tanıştırmış, gelişmekte olan dijital pazarda yer ayarlamanız gerekliliğini oluşturmuş olmalıdır. Bu hususta soru işaretleriniz çoğalmış ise; Google reklam araçları hakkında daha fazla bilgi sahibi olmak adına yazımıza göz atmanız faydalı olacaktır.

Arama ağları içerisinde öne çıkan google tarafından sunulmuş olan dijital reklam aracı Adwords yeni adı ile Google Ads; potansiyel müşterilerinize ulaşmak için yaygın ve etkin biçimlerde kullanılmaktadır.

Google Reklamları ile Satışlarımı Artırabilir miyim ?

Ürün veya hizmetinizin farklı özellikleri olduğunu belirlemiş olmanız ve farklılığınızın satışlarınıza etkisini arttırmak istemeniz iyi bir başlangıç planı için gerekli temeldir. Reklamlarınız ile ilgili bütçe oluşturmaya karar verdiyseniz, dijital sahada da rekabete hazır oldunuz demektir.

Google da Reklam Veren Rakiplerim Var Nasıl Geçebilirim ?

Dijital sahada sizden daha önce yer alan pek çok bilinir firma yer almış olabilir. İşte bu makalede dijital reklamcılığa attığınız bu adım ile daha az maliyet ile daha hızlı geri dönüş alacağınız bir yöntem belirlemiş bulunabilirsiniz şimdi yazımızı detayları ile okumaya devam edin.

Adwords ile etkin reklam kampanyaları oluşturulup yönetilmesiyle ürün veya hizmetinizin marka bilinirliğini oluşturup satış rakamlarınızı arttırmanız çok kısa bir zaman diliminde gerçekleşebilir.

Hedeflediğiniz müşteri kitleniz, anahtar kelimeler, uygun zamanlama ve dijital cihaz ile ilgili değerlendirmelerinizi yaparak dijital reklamınızı yapmaya başlayabilirsiniz.

Google Reklam Bütçemi Nasıl Oluşturmalıyım ?

Adwords reklam aracında bütçenizi kendiniz belirleyebilirsiniz nasıl mı ?

Günlük harcamak istediğiniz tutarı kampanyanızı yönetirken kendiniz belirleyebilirsiniz.

Rekabetin dijital pazar alanında da arttığını düşünürseniz anahtar kelimeleriniz ve teklifinizin açık arttırmada nasıl sıralanacağını değerlendirmelisiniz.

Google Reklamları için Bir Ajans ile Çalışmalı mıyım ?

Dijital reklam kampanyanızın satış rakamlarınıza etkisini arttırmak adına, geri dönüşümlerini doğru analiz etmek bütçeniz için önemli unsurdur. Günlük teklifinizi, geri dönüşümler ile birlikte analiz ederek, reklamınızı etkin ve bütçenizi daha az maliyetli olarak düzenleyebilirsiniz.

Dijital reklam stratejinizi oluşturup Adwords aracını kullanırken dikkat edilmesi gereken bütçeleme konusu sizin kendi belirleyeceğiniz bir unsur iken, yatırımınızın getiriye dönüşmesini arttırmak adına etkin analiz bütçenizin kullanımı açısından önemlidir ve profesyonelce yapılmalıdır.

Google Reklamlarımı Nasıl Ölçümleyebilirim ?

Profesyonel bir Google reklam yönetimi ile Google Ads eski adı ile Adwords bütçenizi azaltmak için ölçümleme araçlarını doğru kullanmak dijital reklam maliyetinize ve satış getirinize doğrudan etki edecektir.
Adwords dijital reklamcılığı hakkında daha fazla bilgi edinmek ve profesyonel strateji oluştururken yararlanabileceğiniz dijital ajanslardan danışmanlık almanız fayda getirecektir.

Google Reklamları Hakkında Video ile Bilgi Almak İstiyorum Derseniz:

[youtube::Kaw1Fr1azDA]

Etiketler
  • Google Adwords

Serdar GÜRSOY

Sektördeki 10+ yıllık tecrübesi ile yenilikçi ve akışı değiştiren fikirlerle ticareti arttırıcı bazda pazarlama çözümleri üreten Dijital Stratejist.

Vayes Blog'a yeni içerik eklendiğinde ilk siz haberdar olun!

BÜLTEN ÜYELİĞİ

Instagram'da en verimli etkileşim alacağınız saatler sabah 07:00 - 09:00 arası ve akşam 19:00 ile 24:00 arasıdır. İnsanlar ilk uyandığında Instagram'a bakar. İşten gelip dinlendikten sonra da aktif olarak sosyal medyayı kullanır.