Dijital Pazarlama Firması Seçimi

Şubat 20, 2017 -

Dijital pazarlama günümüzün gerçeği değil mi ? 

"Artık müşterilerinizin, müşterilerimizin alışkanlıklarıda değişiyor, yenilenen dünya medya akımı ile herkesin alışkanlıkları değişiyor !"

Buna birçok örnek vermek mümkün,

şimdi çok kısa bazı örnekler vermek gerekirse,
50 yaş üstü jenerasyona baktığımızda akıllı telefon, akıllı televizyon kullanma oranları artışı nasıl olabilir hiç düşündünüz mü ?

Evet sizinde dikkatinizi çektiği gibi yaşça büyüklerimizde her ne kadar bu işi anlamasalarda ve belki korksalarda artık dijitaldeler.

Peki en küçüklerimiz nasıl bu konulara yakınlar mı ?

Dikkat ettiğiniz gibi 1 yaşındaki bebeklerin ufacık parmakları ile nasıl ekran kilidi açabildiğine sizde şaşkınlık ile bakakalıyorsunuz değil mi?

Evet yeni jenerasyonlar bu kadar erkenden bu dünyada var olmaya ya da bu dünya içerisinde yaşamaya başlıyorlar. 

İlginçtir ki daha konuşmayı bile öğrenmeden youtube a girebiliyorlar oradan çizgi filmlere ulaşabiliyorlar.

Evet bunları onaylayan sizleri duyar gibiyim :)

Dijital dünya bu hızla gelişirken firmalarımız bu hıza ayak uydurabiliyor mu?

Ne kadar bu dünyaya yakın olduğunuzu değerlendirmeniz için size bir link vereceğim lütfen tıklayarak anahtar kelimenizi yazarak kaçıncı sayfada yer aldığınıza göz atın : www.google.com

İhtiyacımız var ise şimdi çalışmak için bir uzman firma gerekli işimn zor olan tarafına geldik nereden ve nasıl bulacağız bu dijital pazarlama firmasını ?

Dijital Pazarlama Fimasını Nasıl Bulabilirim ?

Dijitalde firmanızın etkileşimini sağlayacak olan firmanın seçimi için öncelikle iyi bir araştırma yapmanız gerekiyor. 
Karşınıza birçok firma çıkacak ve bunlar ile görüşmeye başlayacaksınız acaba hangisi ile çalışmalısınız ?

Dijital Pazarlama Firması Seçiminizde Nedenler Ne olmalı ?

- Dijital Pazarlama tekliflerinde aldığınız fiyatlar mı ?
günümüzde pahalıysa iyidir inanışı na göre mi hareket edeceksiniz yoksa en uygun olan bütçe ile bir başlayalım ne kaybederiz ki mi diyeceksiniz ?

Maalesef günümüzde bu tür durumlar ile çok karşılaşılıyor.

Bizim tavsiyemiz işi yapabilirliklerini kontrol etmeniz olacaktır,

- dijital pazarlama referanslarını sorun,
- size uçuk vaatler veren firmalardan uzak durun,
- işi nasıl yapacaklarını anlatmalarını isteyin ! (tabi burada tüm ayrıntılarıda isterseniz web ajansı da sizden bir anda uzaklaşabilir)

Örnek iş hikayelerini inceleyin.

- Sizin işinizi ne kadar anlamaya gayret ediyorlar bunu kontrol edin,
- Basma kalıp cümleler varsa biraz şüphelenin,

Unutmayın sizin firmanızın bir ekibi bir parçası olacak firmayı seçiyorsunuz, bu işin çok çok uygun bütçelere de olamayacağını düşünün.

Eğer çok aşağıdaki teklifleri değerlendirmeyi düşünüyorsanız, birkaç deneme sonrası aslında işini iyi yapan bir dijital ajansa ödeyeceğiniz bütçeyi ya da daha fazlasını dağıttığınızı göreceksiniz ve maalesef yol alamamış olacaksınız.

Dolayısı ile dijital pazarlama ajans seçiminde çok dikkatli olmalısınız..