SEO

Arama Motoru Optimizasyonu hizmetini "Yükselme Garantili" Vayes Premium SEO hizmetimizle şimdi alın!

Vayes’in SEO’ya Bakış Açısı

Google Partneri olmanın getirdiği birikimle Vayes SEO ajansı, geçerliliği kalmamış ya da hiç geçerli olmamış şehir efsanesi SEO tekniklerle size zaman kaybettirmek yerine sonuçlarda daha üstte bir pozisyon kazandırmayı hedefler.

Marka algınızı güç ve güvenilirlik ekseninde şekillendirdiniz, artık potansiyel müşterilerinizi kaçırma şansınızı minimize eden bir ilk izlenim veriyorsunuz. Şimdi sıra beklemede mi?

Rakiplerinizden farklı olduğunuzu göstermenin yolu yaratıcılığınıza bağlıdır. Markanız için vermiş olduğunuz emeklerin sonuca ulaşması için doğru bir SEO stratejisine ihtiyacınız vardır.

Google ve diğer büyük arama motorlarında yapılan arama sonuçlarında görünmek için yapılacak olan SEO çalışmasının iyi planlanması ve takip edilmesi gereklidir.

SEO çalışmaları süreklilik gerektirir. Yapmış olduğumuz arama motoru optimizasyonu çalışmalarında takım oyunu çok önemlidir. Kullanıcı deneyimini artıracak bütün çalışmaların SEO’ya katkısı bulunmaktadır. Yazılım ekibinizle yapılacak olan çalışmaların teknik ve kullanıcı deneyimi açısından SEO’ya katkısı çok yüksektir.

SEO çalışmalarıyla birlikte, dijital reklamcılık ve sosyal medya çalışmalarının da birlikte yönetilmesi SEO’da başarılı olabilmemiz açısından önem taşımaktadır.

Google, Yandex, Bing gibi arama motorlarında bir arama yapıldığında ekranınız da beliren sonuçlar temel olarak en yüksek ses ile bağırandan en düşük sesle fısıldayana doğru sıralanır.

Peki SEO Nedir?

SEO ingilizce açılımı olan Search Engine Optimization kelimelerinin baş harflerinden türetilmiştir. SEO bir arama motorunun (Google, Yandex, Bing) sonuç sayfasında sıralamada artış sağlamak için yapılan çalışmaya verilen isimdir.

Web sitenizin arama motoruna göre optimize edilmesiyle birlikte hedeflenen anahtar kelimelerin pozisyonlarında artış görülmektedir.

Neden SEO Yaptırmalıyım?

İşletmenizin çevrimiçi görünmesini sağlamak markanızın başarısı için hayati öneme sahiptir. Ancak görünürlük için girilen bu rekabette firmanızı diğerlerinden ayıran özellik ne olacak?

Son on yılda, dijital pazarlama katlanarak büyüdü. Tüketicilerin yüzde 80’inden fazlası, aradıkları hizmeti bulmak için Google gibi arama motorlarını kullanarak araştırma yapmakta ve daha sonrasında ise çevrimiçi olarak sipariş veya rezervasyon vermektedir.

Sadece bir web sitesine sahip olmak artık yeterli değil, bu web sitesini kullanıcı deneyimini artıracak şekilde optimize etmeniz gerekli.

Varsayalım ki, siz yerel bir doktorsunuz, ve belli bir uzmanlık alanında kendi kliniğiniz de hizmet veriyorsunuz. Amacınızda lokasyonda bulunan hedef kitleyi sitenize çekmek ve dönüşüm elde etmek.

Sitemize gelecek olan potansiyel müşterilerin beylikdüzü dermatoloji uzmanı şeklinde bir arama yaptığını düşünelim. Eğer siz bu arama sonucunda ilk sayfada yer almazsanız, sitenize kimsenin gelmesini bekleyemezsiniz. Hiç kimse 30. sıradaki bir web siteni ziyaret etmez.

Buradaki hedef kitleden faydalanmanız için en kötü ihtimalle ilk 10’da sıralama almanız gereklidir. Tabiki buda iyi bir SEO optimizasyonu sayesinde başarılı olabilmektedir.

SEO size uzun vadeli faydalar sağlayacak uzun vadeli bir stratejidir. İşletmeniz üzerinde belirgin bir etkisi vardır.

Başarılı olmak için mücadele eden işletmeler için SEO yüksek bir öneme sahip olabilir. Markanızın, portföyünü korumanın ve dönüşümler oluşturmanın ne kadar önemli olduğunu bilirsiniz. Arama görünürlüğüne sahip olmak, sonuçlara ulaşmak için büyük bir değerdir.

Eğer sağlıklı bir bütçeniz ve devamlılığı olan bir stratejiniz varsa SEO büyük bir yatırım getirisi getirir. SEO çalışmalarının önemini 24 saat açık ücretsiz reklamlar şeklinde düşünebilirsiniz.

Daha önce de belirttiğimiz gibi uzun vadeli bir stratejidir ve satış yaratmanın acil bir yolu olarak görülmemelidir. Uzun vadeli bir plan size yatırım getirisini getirecektir.

Çünkü SEO en iyi yatırım getirilerinden birine sahip çevrimiçi pazarlama stratejisidir.

Fakat tek başına SEO, en yüksek pazarlama potansiyelinize ulaşmanıza yardımcı olamaz. Marka bilinirliğini ve dönüşümleri artırmak için sosyal medya ve reklamları aktif olarak kullanmanız gerekmektedir.

Marka bilinirliğinin artması ile birlikte SEO performanslarımızdada olumlu bir şekilde artış görebiliriz.

SEO Sürecinde Neler Yapıyoruz?

1: Teknik SEO çalışması

Teknik SEO, web sitenizi tarama ve dizine ekleme aşaması için optimize etme işlemidir. Teknik SEO ile, arama motorlarının web sitenize herhangi bir sorun olmadan erişmesine, taramasına, yorumlamasına ve dizine eklemesine yardımcı olabilirsiniz. Teknik SEO'nun temel amacı bir web sitesinin altyapısını optimize etmektir.

  1. Indeksleme & Tarama
  2. Taranmamış URL’ler
  3. Indekslenmeyen Sayfalar
  4. Özgünlük Testleri
  5. Teknik Duplicate Sorunları
  6. Canonical & Pagination
  7. Yönlendirme Kuralları
  8. HTTPs Uygulama Kontrolü
  9. Kırık Sayfalar (4** Hataları)
  10. Sunucu Hataları (5** Hataları)

2: OFF-Page (Site Dışı) SEO Analizleri ve Optimizasyonları

Site dışı SEO optimizasyonları sitenizin dış etkenler tarafından olumlu yönde optimize edilmesi için yapılan çalışmalardır. Bu çalışmaların detaylarına aşağıdan erişebilirsiniz.

  1. Yeni Bağlantı Olanakları Keşfetme
  2. Zararlı Backlink Analizi
  3. Yaratıcı Link İnşası
  4. Rakip Link Analizi
  5. Anchor Metnin Belirlenmesi
  6. Link Detoksu
  7. Yinelenen Link Profili Analizi

3: ON-Page (Site İçi) SEO Analizleri ve Optimizasyonları

Site içi SEO optimizasyon işlemleri kullanıcı deneyimini doğrudan etkilemektedir. Site içi SEO optimizasyonu kapsamında aşağıda bulunan maddeler tek tek analiz edilerek hatalar optimize edilir. Böylelikle kullanıcılar için kusursuz bir deneyim sağlamış oluruz.

  1. Başlık & Açıklama Kontrolleri
  2. Anahtar Kelime Analizi
  3. Pazar & Rekabet Analizi
  4. TF*IDF Analizi
  5. Anahtar Kelime Cannibalization Kontrolü
  6. İçerik Stratejisi Oluşturma
  7. SERP Optimizasyonu
  8. İç Linkleme Yapısı Kontrolü
  9. Sayfa Hızı Optimizasyonu Raporu
  10. Kullanıcı Deneyimi (UX) Raporları
  11. Landing Page Optimizasyonu

4: Ölçümleme ve Raporlama

Teknik SEO, site içi SEO ve site dışı SEO optimizasyonlarının sonuçlarını takip edebilmek adına analiz işlemleri yapmaktayız. Bu Kapsamda;

  1. Anahtar Kelime Performansı İzleme
  2. GSC ve Analytics Raporları
  3. Pazar Payı Analizi
  4. Rekabet Analizi
  5. Robot.txt ve Site Haritası Kontrolü
  6. Müşteri Deneyimi Oluşturmak
  7. Hedef Kitle Önerileri
  8. Aylık Performans Analizi

Anahtar Süreçler

  • Sektör ve Rakip Araştırması

  • Teknik SEO Optimizasyonu

  • Off Page / İçerik Optimizasyonu

  • SEO Stratejisinin Geliştirilmesi

Vayes Blog'a yeni içerik eklendiğinde ilk siz haberdar olun!

BÜLTEN ÜYELİĞİ

Sıkça Sorulan Sorular

Meta title etiketi nedir?
Meta Description etiketi nedir?
Google Optimizasyonu Nedir?
SEO Yazılımları Nedir?
Meta Canonical etiketi nedir?
Organik Trafik Nedir?
SEO Uyumlu Url yapısı nasıl olmalıdır?
Anchor Text Nedir?
Seo nedir nasıl yapılır?
SEO Açılımı Nedir?
SEO Ajansı Ne Yapmaktadır?
SEO Sonuçlarını Ne Zaman Görmeye Başlarım?
SEO Fiyatları Nasıl Hesaplanmaktadır?
Trafiğim Ne Zaman Artmaya Başlar?
Sosyal medya SEO çalışmalarını etkiler mi?
Teknik SEO nedir?
Site içi SEO Analizi Nedir?
Site dışı SEO Analizi nedir?
Sadece SEO ile başarılı olabilirmiyiz?
Sitem arama sonuçlarında gözükmüyor ise ne yapmalıyım?
Marka ismini yazınca sitem ilk sırada gözükmüyor ne yapmalıyım?
White Hat SEO Nedir?
SEO Analizleri Nasıl Yapılır?
SEO’yu mu yoksa SEM’i mi tercih etmeliyim?
Black Hat SEO Nedir?
Kullanıcı Deneyiminin SEO üzerindeki etkisi nedir?
Ne kadar Süre SEO yapmalıyım?
Web tasarımının SEO ya etkisi varmıdır?
2020 SEO trendleri nelerdir?
Anahtar kelime çalışması nasıl yapılır?