Arama Motorunda Nasıl Yükselirim ? Madde 31-35

Ocak 24, 2017 -

Dijital Pazarlamanın En Değerli Pazarlama Materyali SEO, arama motorunda yükselmek için ne yapmalı makale serimize devam ediyoruz. 

Arama motorunda nasıl yükselirim ve neden bu liste 31 den başlıyor diyorsanız bir önceki seriye geçmek için tıklayın.

31- Link Çıkışının Kalitesi Google da Yükselmede Etkili midir ? 

Sitemiz son derece güzel, herşey kullanıcının istediği gibi düzenlenmiş İçerik geliştirme yapıyorsunuz bir makaleniz var dış kaynaklı bir siteye referans için link vermeniz gerekiyor, link vereceğiniz sitenin sektörde etkili ve otoriter bir web sitesi olmasına özellikle dikkat etmeliyiz. Şöyle düşünün;

Siz bir konu anlatıyor olun ve bunu desteklemek için nasıl yaparsınız genellikle ?

Örnekler verilir vs. bu durum da Google da aslında bir benzeri model geliştirmiştir. Konuyu tamamlamak, desteklemek, güçlendirmek için spama gitmeden vereceğiniz dış linklerde seo da otorite artırımı sağlamaktadır.

Google’ın hali hazırda güvenilir olarak gördüğü sitelere link çıkışı yapmak, Google için bu site bu konuyu doğru anlatıyor diyebilir ve sizin yazınızın da güvenilir bir kaynak olduğu algısını yaratacaktır.

32- SEO için Link Çıkışının Konusu Nasıl Olmalıdır ?

Linkleme yaparken örneğin seo ile ilgili bir konu başlığı anlatırken linkiniz Adwords reklamları tarafını yoğun şekilde anlatan bir siteye link çıkışı yapmayı düşünüyorsanız aman diyelim :)

Makalelerinizde link çıkışı yaparken, link verdiğiniz siteninde anlattığınız konuyla yakın alakalı olmasına dikkat etmek gereklidir. Çünkü Google SEO da link çıktığınız site ile, sizin web siteniz arasında bir ilişki kurmaya çalışan algoritmalara da sahip olacağı düşünülmektedir.

33- SEO da Dil Bilgisi ve İmla Kuralları Önemli mi ?

Google bir yazılımdır evet, ancak benzemek istediği yapı ise neredeyse bir insan düşüncesidir, dolayısı ile düzgün içerikler özenilerek, uygun bir Türkçe veya hangi dilde yazılıyorsa ise o dilde geliştirilen bir makale, Google da SEO için kalite kriterleri arasında ön sıralarda yer almaktadır ve SEO da yükselmede dikkat ettiği bir diğer kriterdir.

34- Dijital Pazarlama ve SEO nun En Önemli Maddesi Özgün İçerik Yazmak mıdır ?

Biz demiyoruz Örnekler anlatıyor. Yazılarınızın içeriği size mi ait ? yoksa kopyala yapıştır mı yapıyor musunuz ?

Eğer yazılarınızın içeriği Google tarafından daha önce indexlenmiş bir adres ile birebir aynı ise, kopyaladığınız içerik hiç bir zaman ilk kaydedilen içerikten daha iyi bir sırada olamayacaktır.

35- SEO da Yardımcı İçerik Nasıl Olur ?

Bir konu anlatıyorsunuz ve yazınızda dijital pazarlamadan bahsediyorsunuz şimdi bu yazıyı okuyan kişi bu konu hakkında dahada detaylı bilgi almak istmez mi sizce ? Bizce ister ne kadar çok konuya ilişkin diğer bilgiler var ise siz o konuda uzman sayılırsınız.

Tabi bu konu aslında web tasarım konusun ile de çok çok alakalıdır fakat bunu çokça anlatsakta maalesef uygulamada görememekteyiz. İçeriğinizin Sol yada sağ menüsünde Adwords te TBM ler nasıl düşürülür gibi bir yazı olduğunu gösterirseniz Dijital Pazarlama içeriğini okuyan birinin diğer sorusu bu olacaktır. Makalenizde özgün ise bu konu desteklenmiş olacaktır.

Bir sonra ki makalemiz için bizi takip etmeyi unutmayın!

Etiketler