Google Aramalarında Nasıl Yükselebilirim ? (Madde 26-30)

Ocak 20, 2017 -

26- İçerik Güncellemenin Önemi Arama Motorunda Sıralamamı Etkiler mi ?

Web sitenizin içeriklerini güncel tutmak çok önemli konular arasında yer almaktadır.Geride kalmayan ve sürekli güncel kalan siteleri siz takip etmez misiniz ? Güvenilir olmanın diğer yanı sürekli güncellenir halde olmaktır. Günümüz trendlerine eğilimlere,değişimlere ayak uydurmak, kullanıcıya her zaman hitap etmek ihtiyaç duyduğunu en iyi şekilde sunabilmek önemli google sıralama kriterleri arasında yer almaktadır.

27- Web Sitemin içeriklerini Güncelleme Aralığım Ne olmalı ?

Yoğun olarak aldığımız sorular başında gelir, şimdi güncellik desek sektörünüze işinize göre içerikleriniz ne kadar sürede güncellene biliyor? haftada tek içerik mi ? en az ayda bir yazıyorum mu ? yoksa 5 yılda bir biz sitemize birşeyler ekleriz mi ?

Google da nasıl YükselirimGoogle güncel ve sürekli bilgi veren siteleri pozitif bulur, içeriklerin güncelleme aralığı da bu yüzden Google tarafından sıralamada ilk sıra faktörler arasındadır.

28- Anahtar Kelimeniz Dikkat Çeksin

İçerik girişlerinizde web siteniz için, hedeflediğiniz anahtar kelimeleri içeriklerinizin ilk paragrafının içinde yer almasına özen gösterebilirsiniz. Bu şekilde yapılan çalışmalar ile Google 'a konunun aslında neyi anlattığını belirtmiş olabiliriz. Arama motorlarına konu anlatmanın en iyi yolları arasındadır.

29- Anahtar Kelimenin H2, H3, H4 Etiketlerinde Kullanılması Sıralamama Nasıl Etki Eder ? 

Web sitenizde hedeflediğiniz anahtar kelimeleri yazımızın içinde alt başlıklar ile kullanmaya gayret etmeliyiz. Önemli olan anahtar kelimelere odaklanmak ise bu unsurda içeriklerimiz ile konunun tam hedef noktasının anlatımı için gereklidir, Google bunu bilsin ve sitemi hedeflediğim anahtar kelimelerde üst sıralarda göstersin derseniz bu yapıyı dikkatlkice kurmalısınız.

30- İçeriklerde Eşleşen Anahtar Kelime (Müşterinizin Tam Aradığı Gibi)

Kısaca müşteriniz nasıl arıyor ise bu şekilde yapılacak bir kelime öbeği kullanımı tercihidir. Yazınız, içeriğiniz içerisinde yer verdiğiniz anahtar kelime ile, Google üzerinden arama yapan bir potansiyel müşterinizin kullandığı arama teriminin uyuşması, yazınızın bu kişi için verilen en doğru arama sonuçları olarak düşünülecerk ve daha üst sıralarda yer almanızı sağlayacaktır.

Bir örnekle açıklamak gerekir ise;

Eğer içeriklerinizde örnek olarak Google aramalarında yükselme ile ilgili bir yazı yazdıysanız ve odaklandığınız anahtar kelime Google aramalarında yükselme ise, potansiyel ziyaretçiniz google üzerinden "Google aramalarında yükselme" diye aratma yaptığında yazınız daha üst sıralarda çıkarken, "Google da nasıl yükselirim" şeklinde aratma yaptığında daha alt sıralarda olabilmektesiniz.

Etiketler