Facebook Dönüşüm Reklamları

Mayıs 05, 2022 -


Facebook dönüşüm kampanyalarıyla sitenizdeki satışları artırın!

Dönüşümler reklam verme amacı; satışlar, müşteriler ve kayıtlar dahil olmak üzere işletmeniz için önemli olan sonuçları elde etmeniz için tasarlanmıştır.

Meta'nın en iyi uygulamalarını kullanarak ilk dönüşüm kampanyanızı oluştururken sizi yönlendirecek ücretsiz Dönüşüm Rehberi ile başlayın.

Dönüşüm Hedefi
Yeni müşteriler edinin ve web sitenizdeki satışları artırın.
Dönüşüm reklam verme amacının ideal müşterilerinizi nasıl bulduğunu öğrenin ve başlamak için Dönüşümler Başucu Kitabı'nı indirin.

Hedeflerinize ulaşmak için tasarlanmış bir kampanya kurgusu işinizi büyütecek sihire sahiptir.

Dönüşüm kampanyaları, satışlar, müşteriler, kayıtlar ve daha fazlası dahil olmak üzere işletmeniz için önemli olan sonuçların daha fazlasını elde etmenizi sağlar.

Dönüşüm kampanyaları nasıl çalışır?

Dönüşüm konumunuzu ve etkinliğinizi seçersiniz.
Web siteniz, Facebook Uygulamanız, Messenger veya WhatsApp gibi dönüşümlerin nerede olmasını istediğinize karar verin. Ardından, hedef kitlenizin gerçekleştirmesini istediğiniz eylemi seçin ve Meta, kampanyanızı bu eylem veya etkinlik için optimize edecektir .

Meta, reklamınızı dönüşüm gerçekleştirme olasılığı en yüksek kişilere gösterir.
Meta, pikselinizdeki bilgileri kullanarak, reklamınızı web sitenizi ziyaret etme ve işlemi tamamlama olasılığı en yüksek olan kişilere gösterir. Eylemler, açılış sayfası görüntülemelerini, satın alma işlemlerini, telefon aramalarını, mesajları ve daha fazlasını içerebilir.

Dönüşümler alın ve satış yapın.
Reklam Yöneticisi'nde kampanyanızın 'Sonuçlar' sütununa baktığınızda kaç kişinin dönüşüm sağladığını görebilirsiniz.

Facebook Dönüşümler

Bir dönüşüm kampanyası yürütmek için neye ihtiyacım var?

LÜTFEN SİLMEYİNİZ! Bu formatın dışarsında kalan içeriklerinizi bu alan üzerinden düzenleyebilirsiniz.

Pikselinizin doğru şekilde kurulduğundan emin olun.

Pikseliniz Meta'nın reklamlarınızı doğru kişilere göstermesini sağlar.

Pikselinizin çalıştığından nasıl emin olacağınızı öğrenin.

LÜTFEN SİLMEYİNİZ! Bu formatın dışarsında kalan içeriklerinizi bu alan üzerinden düzenleyebilirsiniz.

LÜTFEN SİLMEYİNİZ! Bu formatın dışarsında kalan içeriklerinizi bu alan üzerinden düzenleyebilirsiniz.

Piksel olaylarını ayarlayın.

Etkinlikler, satın alma, sepete ekleme, içeriği görüntüleme ve daha fazlası gibi hedef kitlenizin web sitenizde gerçekleştirmesini istediğiniz eylemlerdir. Başlamak için Olay Yöneticisi'ndeki Olay Kurulum Aracını kullanın .

*İpucu: Dönüşüm kampanyanızı oluştururken, kampanyanızın en iyi sonuçları alması için haftada en az 50 piksel ateşlenen bir etkinlik seçtiğinizden emin olmak isteyeceksiniz.


Etkinliklerin nasıl ayarlanacağını öğrenin

LÜTFEN SİLMEYİNİZ! Bu formatın dışarsında kalan içeriklerinizi bu alan üzerinden düzenleyebilirsiniz.

LÜTFEN SİLMEYİNİZ! Bu formatın dışarsında kalan içeriklerinizi bu alan üzerinden düzenleyebilirsiniz.

Dönüşümler API'si ile performansı en üst düzeye çıkarın.

Dönüşümler API'si, reklamverenlerin reklam hedeflemeyi optimize etmek, işlem başına maliyeti düşürmek ve kampanya sonuçlarını daha doğru ölçmek için kendi pazarlama verilerini kullanmalarına yardımcı olan bir iş aracıdır.


Dönüşümler API'sini kullanmaya nasıl başlayacağınızı öğrenin

LÜTFEN SİLMEYİNİZ! Bu formatın dışarsında kalan içeriklerinizi bu alan üzerinden düzenleyebilirsiniz.

 

Etiketler
  • Facebook Reklam

Serdar GÜRSOY

Sektördeki 10+ yıllık tecrübesi ile yenilikçi ve akışı değiştiren fikirlerle ticareti arttırıcı bazda pazarlama çözümleri üreten Dijital Stratejist.

Vayes Blog'a yeni içerik eklendiğinde ilk siz haberdar olun!

BÜLTEN ÜYELİĞİ

Instagram'da en verimli etkileşim alacağınız saatler sabah 07:00 - 09:00 arası ve akşam 19:00 ile 24:00 arasıdır. İnsanlar ilk uyandığında Instagram'a bakar. İşten gelip dinlendikten sonra da aktif olarak sosyal medyayı kullanır.