Facebook Reklamları

Eylül 10, 2018 -

[facebook::https://www.facebook.com/FacebookMarketingUK/videos/689053624790283/]

Müşterilerinizle bağlantı kurun

Hedef kitlenizi göz önünde bulundurarak görsel veya video reklamları oluşturduğunuzda, insanların dikkatini çekme ve bu kişileri Sayfanıza veya gönderilerinize yönlendirme olasılığınız artar.

Hedef kitlenize yönelik fotoğraf ve video reklamları tasarlamak için ipuçları

Bu formatın dışarsında kalan içeriklerinizi bu alan üzerinden düzenleyebilirsiniz


1. Hedef Kitlenizi ve Onlar için Önemli Olan Şeyleri Tanımlayın


2. Müşterilerinizi Göz Önünde bulundurarak Tasarlayın


3. Sadece Özellikleri Değil, Avantajları da Paylaşın

Üç madde için dikkat edilmesi gereken hususlar:

  • İşletmenizin amacını veya hikayesini belirleyin
  • Müşterinizin ürününüzden nasıl faydalanabileceğine karar verin
  • Hedef kitlenizin önem verdiği şeyleri gösterin veya anlatın
  • Hedef kitlenize duygusal açıdan hitap edebilecek şeyleri düşünün
  • Sadece ürünü göstermek yerine, ürününüzden faydalanan veya ürününüzü kullanan kişilerin fotoğraflarını çekin
  • Sunduğunuz avantajlar ile hedeflerinizi belirleyin


Açık ve net olun


Harekete geçmelerini sağlayın


Başlamaya hazır mısınız

Üç madde için dikkat edilmesi gereken hususlar:

  • İnsanların ne yaptığınızı ve neler sunduğunuzu tam olarak anlamalarını kolaylaştırın
  • Reklam metninizin belirlediğiniz hedef kitle veya müşterilerinizle alakalı olmasını sağlayın..
  • "Bugün" ve "hemen şimdi" gibi sözcüklerle aciliyet hissi yaratın.
  • İnsanlara harekete geçme motivasyonu vermek için metninizi veya bir eylem çağrısı düğmesini kullanın.
  • Sadece ürünü göstermek yerine, ürününüzden faydalanan veya ürününüzü kullanan kişilerin fotoğraflarını çekin

Bir sonraki görsel veya video reklamınızı ideal müşteriniz için önemli olan şeylerin tanıtımını yapmanıza yardımcı olacak biçimde oluşturun ve reklam çalışmalarınızı sürdürmek için hemen bizler ile iletişime geçin !

[facebook::https://www.facebook.com/Google/videos/151901799069303/]

Etiketler
  • Dijital Pazarlama

Serdar GÜRSOY

Sektördeki 10+ yıllık tecrübesi ile yenilikçi ve akışı değiştiren fikirlerle ticareti arttırıcı bazda pazarlama çözümleri üreten Dijital Stratejist.

Vayes Blog'a yeni içerik eklendiğinde ilk siz haberdar olun!

BÜLTEN ÜYELİĞİ
peri hokiperihokiduta76dsiledAt-Taujih; Jurnal Bimbingan Konseling Islamabc1131 slot viralScatter Hitamslot gacor qrisslot thailandabc1131duta 76slot qris danampo slotslot gacorMPO SLOTpola rahasia mahjong wild 2 duta76 yang belum banyak pemain ketahuimahjong ways 2 pgsoft di duta76 penuh dengan hadiah paling terbesarkunci gampang sukses main mahjong wins 3 scatter hanya ada di duta76pola tergacor mahjong ways 2 pgsoft perihoki paling baru bikin cuan bersihperihoki inovasi baru mahjong wins 3 scatter hitam dan emas muncul semuaperihoki berikan pengalaman paling seru bermain mahjong wild deluxemahjong ways 2 pgsoft perihoki dijaminkan dapat full scatter wild cuan gilabermodal kecil saja bisa menang main mahjong win 3 perihoki dapat scatter hitamtips dan trik untuk mudah menang di mahjong ways 2 pgsoft duta76 auto jepeduta76 satu putaran saja di mahjong wins 3 bisa bikin saldo pemain melejitauto fakta harian mahjong waysauto pusat kemenangan mahjong waysauto spam turbo spin awsbetnelayan dermaga mahjong ways x1000

Whois; domainin kayıt ve bitiş tarihi gibi bilgilerin yanı sıra sahibinin iletişim bilgilerini de içeren, domainlerin kimlik bilgileridir.