SOSYAL MEDYA AJANSI NELER YAPAR?

Mart 05, 2019 -

Dünyada 6 senelik, Türkiye’de ise 3 senelik bir geçmişi olan “Sosyal Medya Uzmanlığı” son 1.5 yıl içinde büyük bir ilerleme göstererek “meslek” olmaya başladı.

Destekler ve Eğitimler ile Sosyal Medya Uzmanları, artık kendilerini Sosyal Medya Ajanslarında göstererek müşterileri ve potansiyel müşterilerine profesyonel hizmet sunabiliyorlar.

Sosyal Medya Ajanslarının neler yaptığını sırlayacak olursak;

- Sosyal Medya Ajansı kurum/markanızın dijital platformda bulunmasını sağlarken kurum/markanıza özel içerikler planlayarak satış yükseltici promosyonlar düzenler ve yönetir.

- Doğru ölçümleme ve analizle kurum/markanıza özel bilgi ve raporlar hazırlar.

- Kurum/markanıza özel bir konuşma dili geliştirerek müşterileriniz ile doğru iletişim kurmanızı sağlar.

- Instagram, Facebook, Twitter, Pinterest, Linkedin gibi tüm sosyal medya araçlarını kurum/markanız için kullanır.

- Dijital üzerinde reklam politikalarınızı belirleyerek, dijital pazarlamada kurum/markanıza özel çalışmalar ve planlar düzenlemektedir.

- Sosyal Medya Ajansı kriz yönetimini, kurum/markanızın dijital itibarında kontrol altında tutmaktadır.

Doğru Sosyal Medya Ajansı ile çalışan kurum/markalar, dijital dünyada farklılaşarak rakiplerinden daha önde yer almaktadır. Kurum ve markaların dışında sanat dünyasından pek çok kişi de Sosyal Medya Ajanslarından profesyonel hizmet almaktadır.