Gaziosmanpaşa Tüp Bebek Merkezi

Gaziosmanpaşa Tüp Bebek Merkezi Adwords Başarı Hikayesi

Yeni Yüzyıl Üniversitesi Gaziosmanpaşa Hastanesi 1992 yılında hizmet vermeye başlamıştır. Hastane, 12 ameliyathanesi, 350 yatak kapasitesi, 150 kişi kapasiteli konferans salonu, merkezi otomasyon sistemi, hasta transport sistemi, şehir dışından gelen hasta yakınları için misafir haneleriyle, hizmet vermektedir.

HEDEFLER

  • Var olan bütçe ile dönüşüm sayısını ve gelirini artırmak
  • Yeni stratejiler ve kampanyalar ile performansı maksimuma çıkarmak
  • İnternette “İstanbul tüp bebek merkezi” araması yapan daha çok insanın karşısına çıkmak
  • Şehir dışından da gelebilecek müşteri sayısını arttırmak

SÜREÇ

  • Dönüşüm ile sonuçlanan organik aramalar incelenerek, uygun stratejiler oluşturuldu.
  • Hedef kitle belirlendi ve kitleye uygun kampanyalar oluşturuldu.

SONUÇLAR

  • Uygun strateji ve “Gaziosmanpaşa Tüp Bebek” sayesinde, tıklama sayısı bir önceki seneye oranla 2 katına çıkarıldı.
  • Yürütülen titiz çalışmalarla, dönüşüm oranları arttırıldı, maliyetler de ise düşüş sağlandı.