Op. Dr. Ali Tuncer

Op. Dr. Ali Tuncer Sosyal Medya Yönetimi Başarı Hikayesi

1- Markanızdan ve iş hedeflerinizden bahseder misiniz?

Op. Dr. Ali Tuncer kliniği olarak Bursa’da hizmet vermekteyiz. Markamız en başta tabiki kulaktan kulağa yayılan çevreden bilinen sosyal medya üzerinden çokta bilinen bir yer değildi.

Vayes ile anlaşarak sosyal medya üzerinden de bir tanınmışlık sağlamaya başladık, sosyal medyada doğru noktalarda doğru adımların üzerinde durulduğunda ne kadar iyi sonuçlar verdiğini Vayes bize gösterdi. Bu şekilde hedefimizi sosyal medyada belirleyerek yola başladık.

2- Dijital pazarlamada hedefiniz neydi, ya da başarmak istediğiniz pazarlama hedefleriniz nelerdi Hangi konularda Vayes ve çözümlerine ihtiyaç duydunuz ?

Hedefimiz daha çok bilinirlik, geri dönüşlerin artması, yurtdışından hastalarımıza da daha kolay ulaşabilmekti. Ve Yurtdışı hastalarımıza çok kolay ulaşır durumda olduk bile.

Yurtdışı reklamlarımız, sosyal medya üzerinden yapılan mesajlaşmalar ile de birlikte hastalarımız ile irtibatı bırakmıyor ve rklamların devam etmesiyle hedefide arttırmış oluyoruz. Gün geçtikçe iyiye gidiyor. Doğru reklam ile Vayes’ten istediğimiz sonuçları alabiliyoruz.

3- Vayes ile yürüttüğünüz çalışmalardan bahseder misiniz ? Vayes çözümleri size ne gibi faydalar ve geri dönüşler sağladı ?

Yürüttüğümüz birçok çalışma var. Marka bilinirliğinden başlayarak, reklamlarımız ile en büyük desteği veriyorlar. Reklamlar haricinde tüm sosyal medya hesaplarımız ile ilgileniliyor. Her ay düzenli aylık planlar, reklam planlamaları ve sonrası için planlamalar sağlanıyor. Bu da iyi durumdayken daha iyi hale gelmemizi sağlayan önemli adımlardan.

4- Vayes ile çalışmaya başladıktan sonra markanız nasıl bir dijital pazarlama dönüşümü geçirdi ?

En başta paylaşımlar ile sonrasında dolu bir sosyal medya sayfası ile doğru adımlar ile reklamlar için hazırlıklar sağlandı. Uygun bütçeler ile güzel dönüşler alarak ardından bütçemizide arttırarak dönüşleride fazlasıyla arttırmış oldular.

Kısa sürede tatmin edici ve istenen sonuçları elde etmek benim için en memnun edici şeydi. Dijital pazarlama anlamında daha fazla yapacağımız işler olduğunu düşünüyorum. Emin adımlar ile yolumuza devam ediyoruz.

Sonuçlar

  • Tıklama Başına Maliyette (TBM) yüzde 38 azalma
  • Edinme Başına Maliyette (EBM) yüzde 10 azalma
  • Tıklama Oranlarında yüzde 40 Artış
  • Dönüşüm Oranlarında yüzde 30 artış