Prozinc

Proje Adı:

Prozinc Kişisel Bakım Web Projesi

Hizmetler:

  • Web Tasarım Yazılımı
  • UX/UI Tasarım
  • Cihaz Duyarlı Tasarım
  • İçerik Yönetim Sistemi
  • Dijital Pazarlama

Proje Tanımı:

Prozinc kişisel bakım projesi, Sağlık Bakanlığı’ndan GMP sertifikası almış olan en çok satan şampuan markasının dijital dünyaya adım atmasını sağlamaktadır. Proje kapsamında, kullanıcı dostu bir web tasarımı oluşturulmuş, UX/UI ilkelerine uygun, estetik ve işlevsel bir deneyim sunulmuştur. Tüm cihazlarda sorunsuz bir erişim sağlayan cihaz duyarlı tasarım ile, markanın dijital varlığı güçlendirilmiştir. İçerik yönetim sistemi sayesinde, marka içeriklerini kolayca güncelleyebilmekte ve sosyal medya yönetimi ile hedef kitle ile etkileşim artırılmaktadır. Dijital pazarlama ölçümleme ve reklam yazılımları ile pazarlama stratejileri optimize edilmekte, markanın çevrimiçi görünürlüğü artırılmaktadır.

Neler Yaptık

Web Tasarımı ve Geliştirme

  • Modern ve kullanıcı dostu bir web tasarımı oluşturduk.
  • Tüm cihazlarda mükemmel bir deneyim için responsive tasarım uyguladık.
  • İçerik yönetim sistemi ile marka içeriklerinin kolay güncellenmesini sağladık.

Kullanıcı Deneyimi ve Arayüz Tasarımı

  • UX/UI tasarım ilkelerine uygun, etkileşimli bir arayüz geliştirdik.
  • Kullanıcıların ihtiyaçlarına yönelik görsel ve işlevsel tasarım çözümleri sunduk.

Dijital Pazarlama ve Sosyal Medya Yönetimi

  • Markanın sosyal medya hesaplarını etkili bir şekilde yönettik.
  • Dijital pazarlama kampanyalarının etkinliğini ölçerek stratejileri optimize ettik.

Reklam Yönetimi ve Analiz

  • Hedef kitleye ulaşmak için özelleştirilmiş dijital reklam çözümleri geliştirdik.
  • Reklam performansını analiz ederek, yatırım getirisini artırmaya yönelik önerilerde bulunduk.

Whois; domainin kayıt ve bitiş tarihi gibi bilgilerin yanı sıra sahibinin iletişim bilgilerini de içeren, domainlerin kimlik bilgileridir.