Google ADS

Google Rozetli Reklam (ADS) Ajansımız ile daha çok kitleye erişin.

Reklamlarınızı göstermeyi seçebileceğiniz birkaç Görüntülü Reklam Ağı vardır. Bununla birlikte, Google birçok nedenden dolayı bu ağlar arasında genellikle en güvenli ve en basit olandır.

Yeni başlayanlar için en geniş erişime sahip olup, hem Google'ın YouTube, Gmail vb. kendi uygulamalarına, hem de iki milyondan fazla ortak web sitesine ve uygulamasına reklam yerleştirmenize olanak tanır.

Google'a göre, mevcut hizmetleri dünyadaki İnternet kullanıcılarının yüzde 90'ına ulaşıyor. Buradan da anlaşılacağı şekilde reklamlarınızı, kullanıcılarınızın en sevdikleri haber sitelerine, bloglarına veya uygulamalarına yerleştirebilirsiniz.

Veya web sitenizden ayrılan ve başka bir yere göz atan kullanıcılarla yeniden bağlantıya geçebilirsiniz.

Google, Facebook'a kıyasla 'derin dalış' hedefleme seçenekleri sunarak, ideal kitlelerinizi demografik ve ilgi alanlarından düşüncelerine kadar her şeye göre belirlemenizi sağlar.

Ayrıca, metrikler ve izleme performansı söz konusu olduğunda, platform rekabetin bir mil ötesindedir. Doğrudan Google Analytics hesabınızdan ölçülebilir tıklamalar, gösterimler ve dönüşümler alabilirsiniz.

Tüm bu sayısız imkanı size bir kaç saniyede sunan vayes yenilikçi tasarım, yazılım ve dijital reklam çalışmalarıyla markanızın değerine değer katıyor. Sizde işinizi büyütmek için Google Ads kullanmayı düşünüyor ancak nasıl yapacağınızı bilmiyorsanız bizimle hemen iletişime geçebilirsiniz.

Google Reklam Ajansımızın Sizi Zirveye Taşıyacak Anahtar Süreçleri

AdWords ajansınız olarak Google'da reklam yayınlamak için size anahtar teslim bir çözüm sunuyoruz. İşletmenizi Google Yerel Hizmetler reklamları, yeniden pazarlama kampanyaları veya Google Alışveriş reklamları ile tanıtmak isteyin, size her konuda yardımcı olabiliriz.

Google Ads için tüm reklam yönetimi hizmetlerimiz şunları içerir:

Özel strateji

Özel hesap yöneticisi

Google Analytics entegrasyonu

Stratejik teklif yönetimi

Çağrı izleme

Aday müşteri takibi

Yatırım getirisi takibi

Aylık performans ve analiz performansı

Google Ads ajansım ile iletişim kurarak hizmetlerimiz ve planlarımız ile şirketinizin ihtiyaçlarına en uygun olanları hakkında daha fazla bilgi edinin.

Neden Google Partneri Bir Reklam Ajansıyla Çalışmalıyım?

Çeşitli endüstriler ve konumlardaki şirketler, özel stratejilerimiz, uygulamalı yaklaşımımız ve kanıtlanmış sonuçlarımız nedeniyle Google partner olan Vayes ile ortaklık yapmaktadır. Yine de ekibimizle çalışmak nasıl bir şey?

Araştirma ve anali̇z

İşiniz, ekip üyelerinizden hedeflerinize kadar büyük öneme sahiptir. Bu nedenle Vayes, sektörünüzü, ürünlerinizi ve hizmetlerinizi araştırmak için önemli miktarda zaman harcar. Sizi ve ekibinizi tanımak için de zaman ayırıyoruz çünkü bizim için bir numara değil, bir isimsiniz.

Strateji̇ geli̇şti̇rme

Ardından, özel hesap yöneticimiz işletmeniz için özel bir kampanya geliştirme sürecini başlatır. Bu süreçte özel hesap yöneticimiz kampanyanızı şirketinizin hedeflerine uyarlar, buda örnek vermek gerekirse daha fazla ürün satışı sağlamaya yol açar.

Tam hizmet ajansı olarak ekibimiz diğer reklam ağları için de kampanyalar oluşturabilir. Örneğin, özel hesap yöneticimiz Google'in yanı sıra Facebook, Instagram ve LinkedIn gibi sosyal medya siteleri için bir kampanya oluşturabilir.

Devam eden yöneti̇m

Google Partner ajansımız ile iş ortaklığı yaptığınızda, şirketiniz Google'da reklam yayınlamak için eksiksiz bir hizmet çözümü alır. Müşterimiz olarak reklam kampanyalarınızı sürekli olarak yönetiyoruz. Bu, dönüşüm oranlarınızı sürekli olarak iyileştirdiğimiz, TBM'nizi optimize ettiğimiz ve kârınızı artırdığımız anlamına gelir.

Sonuçlar raporlama

Çevrimiçi reklamcılıkta, özellikle bir Google Partner yönetim ajansıyla ortaklık kurarken şeffaflık çok önemlidir. Vayes de şeffaflığa değer veriyoruz, bu yüzden hizmet fiyatlarımızı müşterilerimizle bire bir şekilde yayınlıyor ve müşterilerimize aylık açık raporlar sağlıyoruz.

Google Reklamlarının Avantajları Neler ?

Google AdWords, dönüşüm sağlamanın peşindeki web sitenize nitelikli trafik getirmek için en kullanışlı çevrimiçi reklamcılık platformlarından biridir.

Sadece çevrimiçi pazarlama stratejinizi daha kolay hale getirmekle kalmaz, aynı zamanda küçük, orta ve büyük kuruluşlar tarafından yaygın olarak kullanılır.

Google AdWords, bir reklamveren olarak yalnızca bir kullanıcı reklamınızı tıkladığında ödeme yapmanız gereken Tıklama Başına Ödeme temelinde çalışır.

Bunun sonucunda Google AdWords, web sitenize anında ve güvenli bir şekilde trafik sağladığı gibi size daha fazla dönüşüm sağlama fırsatı da sunmaktadır. Google Reklamları Ne işe yaramaktadır?

Google AdWords, reklamverenlerin, tıklanabilir reklamlarının Google'ın arama sonuçlarında görünmesi için anahtar kelimelere "teklif verilmesine" olanak tanıyan Google hizmetidir.

Neden Google’da Reklam Vermeliyim?

Google Ads, PPC kategorisine giren hizmetler sunar Google reklamları, Google tarafından geliştirilen ve reklamverenlerin reklamları, hizmet tekliflerini, video içeriğini görüntülemek ve mobil uygulama yüklemeleri oluşturmak için ödeme yapabilecekleri bir çevrimiçi reklamcılık platformu sağlar. Bu sayede;

1) Yüksek kaliteli kitleye görünürlüğü artırır

2) Marka bilinirliğini artırır

3) Web sitesi kullanıcılarını yeniden hedefleme

4) SEO ya yardımcı olur

5) Daha etkin çalışmak için bilgi sağlar

6) Performansı ölçmeye yardımcı olur

7) Dijital Pazarlamada büyük esneklik sağlar

Google Partner Rozeti Nedir?

Google İş Ortağı rozeti, belirli İş Ortaklarının Google Ads ürün sertifikasyon sınavlarını geçtiğini ve en son ürün bilgilerine sahip olduğunu gösterir. Başka bir deyişle, Google tarafından yapılan dercelendirmeleri başarıyla geçtiklerini ifade eder.

Reklamlarının sıralaması neye göre belirlenmektedir?

Reklam sıralaması, reklamınızın belirli bir ücretli arama sonuçları sayfasında yer aldığı konumu ifade eder. Reklam Sıralaması, Teklif tutarı, Reklam kalitesi (TO, alaka düzeyi, açılış sayfası deneyimi) ve Reklam uzantısı etkisi gibi çeşitli faktörlere göre hesaplanır.

Google Reklam Fiyatları Neye Göre Belirleniyor?

Google'ın size maliyeti olacak 2 ana yolu vardır!

TBM modeli (tıklama başına maliyet)

BGBM modeli (bin gösterim başına maliyet)

Arama Motoru Sonuç Sayfasında reklam vermek istiyorsanız ; Arama motorunda, Google, metin reklamlarınıza yapılan her tıklama için sizden ücret alacaktır. Bir tıklama için belirli bir ücret alınmaz. Maliyetler bir dizi faktöre bağlıdır. Maliyet esas olarak rekabet nedeniyle artar. Herkesin arama motorunun üstünde kalmak istediğini biliyorsunuz.

Bununla birlikte, Google, bir anahtar kelimeyi her aradığında, gerçek zamanlı teklif verme teknolojisini kullanarak maliyeti belirler.

Ayrıca teklif tutarınızı da belirtmeniz gerekir ve minimum teklif 0,01 ABD dolarıdır.

Google görüntülü reklam ağında TBM veya BGBM modeli için teklif verebilirsiniz.

Tıklama oranı ne demek?

Google Adwords'te CTR, Tıklama Oranı olarak adlandırılır.

CTR, reklamınızın aldığı tıklama sayısının reklamınızın gösterilme sayısına bölümüdür: tıklamalar ÷ gösterimler = CTR.

Örneğin, 5 tıklama ve 1000 gösterim elde ettiyseniz CTR nız yüzde 0,5 olur.

Genellikle Arama Ağı kampanyalarında, CTR yüzde 3,5'in üzerinde ise, iyi reklam dağıtımı olarak kabul edilir. Öte yandan, Görüntülü Reklam Ağı kampanyası için CTR yüzde 1'in üzerinde ise, iyi bir CTR olarak kabul edilecektir. Ancak Görüntülü Reklam Ağı kampanyasında, her işletme beklenen yüzde 1'lik CTR ı karşılamıyor. Hatta bazen görüntülü reklam kampanyasında CTR, yüzde 0,4'ün altına gelir.

Örneğimizde:

Aylık ziyaretçiler: 1.000

Hemen çıkma oranı: yüzde 40

Dönüşüm oranı: yüzde 1 şeklinde gerçekleşir

Dönüşüm oranı ne demek?

Bunu açıklamak için bir örneğe bakalım:

Web siteniz ayda 1.000 ziyaretçi alıyor olsun

yüzde 40'ı web sitenizle etkileşime girmeden ayrıldığını farz edelim ayrıca bu duruma hemen çıkma oranı denir

100 tanesi alışveriş sepetine ürün ekliyor olsun

10 tanesi de bir şey satın alıyor olsun

Google Reklam Paketi Nedir?

Google Reklam Paketi, Bir Google partneri olan Vayes in reklam uzmanları tarafından yönetilen, bütçesini sizin belirlediğiniz reklam paketidir. Google Reklam Paketi ile ürünlerinizin daha fazla Google AdWords Reklamları nda yayınlanmasını sağlayabilirsiniz. Google AdWords, reklamverenlerin tıklanabilir reklamlarının Google'ın arama sonuçlarında görünmesi için belirli anahtar kelimeler için teklif verdiği Google reklamcılık sistemidir.

AdWords reklam ne demek?

Google AdWords, Google Ads in eski adıdır. Arama ağı reklamını ve görüntülü reklam kampanyalarını yönetmemizi sağlayan bir reklamcılık platformudur. Arama ağı reklamları, Google.com'da arama yaptığınızda gösterilen reklamlardır . Görüntülü reklamlar ise çeşitli web sayfalarında, uygulamalarda ve çeşitli biçimlerde (video, resim, metin vb.) gösterilen görsel tabanlı reklam içerikleridir.

Peki neden yüzde 1 dönüşüm oranı gerçekleşiyor ?

Web sitenizi ziyaret eden 1.000 ziyaretçiden 10'u satın alma işlemi gerçekleştiriyor. Bu örnekte web sitesi dönüşüm hedefinizin kullanıcıların satın alması olduğunu varsayar.

Buradan da anlaşılacağı gibi çevrimiçi işletmede, dönüşüm oranı, web sitenize, açılış sayfanıza veya kampanya sayfanıza, belirlediğiniz hedefi (dönüşüm) toplam ziyaretçi sayısından tamamlayan ziyaretçilerin yüzdesini kastediyoruz. Yüksek dönüşüm oranı, başarılı bir tasarımın, web sayfanızın, açılış sayfanızın veya yakalama sayfanızın düzeninin ve pazarlama stratejinizin bir göstergesidir.

Reklam pozisyonu nedir?

Reklam Sıralaması, Reklamınızın Google gibi Arama Motoru Sonuçları Sayfasındaki konumu olarak tanımlanan ve Tıklama Başına Ödeme Reklamcılığında kullanılan yaygın bir terimdir.

Google'a bir şey yazdığınızda, sayfa anahtar kelime aramanızla alakalı bağlantıları gösterir. Google, kullanıcıların yazdıkları anahtar kelimeyle alakalı Reklamlar ulaşmalarına yardımcı olur.

Reklam Sıralaması = Maksimum tıklama başına maliyet * Kalite Puanı ile hesaplanır.

Çoğu kişi, Her bir tıklama için ne kadar yüksek ödeme yaparsanız, o kadar yüksek konum elde edebileceğinizi düşünür. Ama bu doğru değildir.

Bunun ötesinde denklemden de görüldüğü gibi reklamınız ile ilgili belirli bir algoritmanın sonucu olan kalite puanı Reklam Sıralamasını yükseltir.

Remarketing ne demek?

Yeniden pazarlama (yeniden hedefleme olarak da adlandırılır), en temelde, web sitenizi daha önce görüntüleyen kitleye internette reklam verme yöntemidir. Bu, web sitenizi inceleyen ancak henüz işlem yapmayan müşterilerin dönüşümlerini teşvik edebilir çünkü çoğu kişi, karar vermeden önce en az birkaç kez bir teklifi düşünmek ister.

Yeniden pazarlamaya nasıl başladığınıza gelince; bunu yapmanın çeşitli yolları vardır. Reklamverenlerin çoğu için, Google Ads veya Facebook Ads gibi bir self servis platformda başlamak harika yerlerdir.

Bumper reklam nedir?

Videodan önce gösterilen reklamlar , bir kullanıcının görmek istediği gerçek içerikten önce görüntülediği yeni çağ tanıtım video reklam segmentidir. Videodan önce gösterilen reklamlar, Youtube'da popüler olan Tampon reklamlar olarak da adlandırılır.

Youtube, markaların mesajlarını iletmek için kullandıkları en iyi sosyal medya platformlarından biridir. Youtube, her ay 3.25 milyar saat video tüketimine sahip ve markalara doğru kitlelerine hitap edecek büyük bir platform sunan muazzam bir platform.

Google Reklam Fiyatları Her Yerde Aynı mı Yoksa Farklı mı?

Gerçek şu ki, Google adwords üzerinden reklam yerleştirmenin hiçbir maliyeti yoktur. Yalnızca bir kullanıcı reklamınızı tıkladığında ödeme yaparsınız. Kampanyanızı oluştururken, hedeflere, anahtar kelimelere ve ödemek istediğiniz maksimum tıklama başına maliyete siz karar verirsiniz bu şekilde google, herkesin bir anahtar kelime araması yaptığı anda bir açık artırma yürütür.

Basitçe ifade edilecek olursa bu reklam açık artırması, belirli kelime öbeklerini yazarak arama yapan bir kişinin yazmış olduğu bu kelimeleri Google, reklamverenlerin teklif verdiği anahtar kelimelerle eşleştirir. Ardından reklamlar, reklamverenlerin anahtar kelimelerine bağlı olarak görünür. Görünen bu reklamlara eğer kullanıcı tıklar ve yönlendirilirse ödeme gerçekleşir. Genel fiyatlandırma politikası ise dolar kuru üzerinden yapılır.

Google Reklam Tıklama Ücretleri Ne Kadar ?

Google Reklamları, reklamınızın ve web sitenizin kalitesi gibi şeyleri dikkate alan ve daha sonra bu maliyeti iskonto edebilecek veya bırakabilecek Kalite Puanı adlı bir algoritma tarafından değiştirilen açık artırma tabanlı bir sistem kullanılarak satın alınır veya satılır.

Bu sebeple reklam vermenin gerçekte maliyeti, anahtar kelimelerinizin bulunduğu pazara oldukça bağlıdır. Bazen bir reklam gösterimi için bir bozukluk ödeyebileceğiniz gibi 20 dolar veya 100 dolar da ödeyebilirsiniz.

Neyse ki, işleri böyle platformlardaki kampanyaları yönetmek olan profesyonel Google Reklam yönetim ekibimiz ile her türlü Google reklam kampanyası ihtiyacınız için yanınızdayız.

Anahtar Süreçler

  • Hedefe Kitlenen Yaklaşım

  • Stratejik Reklam Planlaması

  • Rakip Durum Değerlendirmesi

  • Yaratıcı Stimülator Çalışmaları

Vayes Blog'a yeni içerik eklendiğinde ilk siz haberdar olun!

BÜLTEN ÜYELİĞİ