Ekşi Sözlük Sponsorlu Gönderi Dönemi Başladı!

Haziran 08, 2018 -

Ekşi Sözlük 26 milyon aylık ziyaretçiye ve bu ziyaretçilerden gelen 400 milyondan fazla sayfa gösterimine sahip olan Türkiye’nin en çok ziyaret edilen ve en köklü web sitelerinden biri.

Çoğu zaman yaptığımız aramalarda ilk karşımıza çıkan sonuçların Ekşi Sözlük kaynaklı olması da tesadüf değil elbette. Kullanıcıları tarafından “kutsal bilgi kaynağı” olarak nitelendirilen Ekşi Sözlük kısa zaman önce sponsorlu paylaşım modelini duyurdu.

ekşi sözlük

Yazar olabilmek için çok uzun süre belirli kalitede içerikler oluşturmanız gereken ve yazar olduktan sonra da içeriklerinize ve metinlerinize dikkat etmeniz gereken sayfada artık tıpkı yazarların gönderilerine benzer içerikleri sponsorlu olarak yayınlamanız mümkün. Her türlü demografik gruptan insanın ziyaret ettiği ve birçok tüketicinin, firmalar, ürünler ve hizmetler hakkındaki yorumlar için öncelikli olarak ziyaret ettiği sayfa, her zaman markaların iştahını kabartmıştı.

Uzun yıllardır sayfa mobil, online video, native ve display reklam alanlarında zaten reklam alınan ve en çok kullanılan mecralardan biri ancak doğal içeriklerin öneminin her geçen gün arttığı günümüzde Ekşi Sözlük’ ün en değerli alanına “girdilerinin” (entry) arasına girmek oldukça değerli. Markalarında hemen dikkatini ve ilgisini çekmeyi başarmış görünüyor.

Bu yeni reklam modelinde, yine oldukça yeni bir reklam servisi olan NativeSpot kullanılarak her bütçe ile herkes tarafından reklam verilebiliyor. Sadece lokasyon bazlı hedefleme yapılabiliyor, ilgi alanı gibi hedefleme seçenekleri ise bulunmuyor.

Ancak lokasyon hedeflemesi tüm Türkiye için ilçe bazında yapılabiliyor. Kullanabilmek için ise hiçbir teknik bilgiye sahip olmaya gerek duymadan reklam verenlerin hedef kitlesi ile buluşması amaçlanmış.

Doğal içerik üretebilmek insanlara ulaşabilmek için oldukça önemli: Ekşi Sözlük 1999 yılından itibaren bunu en iyi yapan Türk sitesiyken, reklam modelleri geliştirmekte geç kalmış sayılabilir. Bunda kullanıcılarının karşı çıkmasının da etkisi var.

Ancak bu yeni reklam modeli ile günümüze uygun bir geliştirme yaparak güçlü bir adım atıldı, şu an ki duruma göre çok da başarılı olacak gibi görünüyor. Bu yeni reklam modelinden markalar ne kadar yararlanabilecek ve nasıl gelişecek hep birlikte göreceğiz.

Etiketler
  • Dijital Pazarlama

Serdar GÜRSOY

Sektördeki 10+ yıllık tecrübesi ile yenilikçi ve akışı değiştiren fikirlerle ticareti arttırıcı bazda pazarlama çözümleri üreten Dijital Stratejist.

Vayes Blog'a yeni içerik eklendiğinde ilk siz haberdar olun!

BÜLTEN ÜYELİĞİ
peri hokiperihokiGang303@gang303Dakota76@dakota76trik gates of olympus petir beruntun duta76 bikin dompet bergoyangpola starlight princess spin gila bikin netizen duta76 auto cuanteknik menguak rahasia pgsoft mahjong ways menggali wild di duta76bocoran ampuh dadu sicbo duta76 pakai trik genap ganjiltekun ikuti pola pgsoft wild bounty showdown duta76duta76 beri pola jitu mahjong wins 3 bikin panen cuananalisa strategi pemain gate of olympus perihoki pasti jepetrik mahjong ways pgsoft teknik ampuh profit terbaik perihokikejutan scatter hitam tak terduga dari mahjong wins 3 perihokidodi trik mahjong ways 2mahjong ways versi baru kemenanganpola zigzag comeback mahjong waysstrategi data rtp mahjong wins 3target scatter hitam mahjong waysrtp menggebrak mahjong ways 1 lepaskan simbol cuan langka

Whois; domainin kayıt ve bitiş tarihi gibi bilgilerin yanı sıra sahibinin iletişim bilgilerini de içeren, domainlerin kimlik bilgileridir.