Facebook Power Editör

Nisan 24, 2017 -

Facebook Reklamlarında Power Editör

Power Editör, Facebook üzerinden reklam vererek işlerini büyütmek isteyen kullanıcılara ve markalara kullanımda büyük avantajlar sağlanması amacıyla Facebook tarafından geliştirilmiş ve çıkarılmış bir uygulamadır. Facebook Power Editor büyük bütçeli reklam kurguları üzerinde çalışan ajanslar/kişiler tarafından yani sosyal medya pazarlama uzmanları tarafından kullanılıyor.

Facebook reklamları, Power Editör kullanılmadan direkt olarak Facebook Reklam Yöneticisi sayfasından da kısıtlı kullanım gerçekleştirilebilmektedir. Facebook reklamlarında yapılacak güncellemeler genellikle ilk olarak Power Editör üzerinde güncelleme ile yayına alınıyor.

Facebook Power Editor, bir seferde birçok reklam oluşturması ve kampanyalarını hassas bir şekilde kontrol etmesi gereken profesyonel ve daha büyük reklamverenler için yapılandırılmış bir Facebook reklam yönetim ekranıdır.

Facebook Power Editör Yeni Arayüz Tasarımı

Power Editor, daha hızlı çalışmamıza yardımcı olmak için yeniden organize edildi ve gücümüze güç kattı. Kampanyalarımızı, reklam setlerimizi ve reklamlarımızı bulmak istediğinizde artık Power Editor ilk yönelimimizde..

Facebook reklamcılık ajans

Reklam oluşturma akışında reklam verme amaçlarının yeni tasarımı

Facebook reklam ajansı

Facebook reklamlarınızda kampanyaların planlamasını yapma, satın alma ve ölçme yöntemlerinizi daha iyi yansıtan yeni ve daha basit reklam verme amaçları seçebilmemiz mümkün. Bu değişiklikler ile, yayınlanan sürüm mevcut kampanyaların devamın da bir sorun teşkil etmezken yeni artı özellikler getirmektedir. 

Reklam verme amaçları artık işletmenizin genel hedefleriyle aynı doğrultuda. Dijital Reklam Kampanyası oluştururken, reklam verme amaçlarının bu üç hedeften hangisinin kapsamında olduğuna bir bakalım:

Hedefiniz Bilinirlik mi : İşletmenize, ürününüze veya hizmetinize dikkat çeken reklam verme amaçları olarak Facebook Reklamlarını deneyin.

İlgi Çekin : İnsanları işletmenizin ürün veya hizmetlerini satın almayı düşünmeye başlamaya ve daha fazla bilgi almaya teşvik eden reklam verme amaçlarını kullanın.

Dönüşüm Alma Hedefleyin : İşletmenizle ilgilenen insanları internet sitenize gitmeye ve ürün veya hizmetinizi kullanmaya teşvik eden reklam verme amaçları dikkatinizi çekebilir.

Reklam verme amaçlarını biraz daha detaylı anlatmak gerekirse,

Artık işletme hedefinize en uygun reklam verme amacını seçebilmeniz için reklam verme amaçlarının adları basitleştirildi, şimdi dijital pazarlamaya başlamanın tam vakti diyorsanız dijital pazarlama hakkında bilgi alın.

Facebook Reklamları ile işimi nasıl geliştirebilirim ?

Marka bilinirliğimi artırmak istiyorum → Facebook marka bilinirliği kullanın

İşletmemin yakınındaki kişilere ulaşmak istiyorum → Yerel bilinirlik kullanın

İnsanları internet sitemize çekmek istiyorum → Trafik alma(internet sitesi tıklamaları artışı)

Bir uygulamamız var ve yüklenmesini sağlamak istiyorum → Uygulama yüklemeleri reklamları kullanın

Video görüntülemeleri elde etmek istiyorum → Video görüntülemeleri kullanın

İşletmemiz için potansiyel müşteriler toplamak istiyorum → Potansiyel müşteriler bulma

Bir ürümüzün kataloğunun tanıtımını yapma → Ürün kataloğu satışları

İnsanların teklifimizi almasını sağlamak istiyorum → Etkileşim (teklif alımları)

Sayfa tanıtımını yapmak istiyorum → Etkileşim (sayfa beğenmeleri)

Gönderilerimizi öne çıkarmak istiyorum → Etkileşim (gönderi etkileşimi)

Etkinliğimize katılımı artırma istiyorum → Etkileşim (etkinlik yanıtları)

İnternet sitemizdeki dönüşümleri artırmak istiyorum → Dönüşümler (internet sitesi dönüşümleri)

Uygulamamızdaki etkileşimi artırmak istiyorum → Trafik (uygulamayla etkileşim) ve Dönüşümler (uygulamayla etkileşim)

İnsanların mağazamızı ziyaret etmesini sağlamak istiyorum → Mağaza ziyaretleri

Yeni reklam verme amaçları

Aynı işletme hedeflerini paylaşan reklam verme amaçları bir araya getirildi:

Trafik: İnternet sitenize veya uygulamanıza daha fazla ziyaretçi yönlendirin. Bu reklam verme amacı, internet sitesi tıklamaları ve uygulamayla etkileşim reklam verme amaçlarını bir araya getirir. Trafik reklam verme amacıyla bir reklam seti oluştururken, reklamını yapmak istediğiniz internet sitesini veya uygulamayı seçebilirsiniz.

Dönüşümler: İnternet sitenizde veya uygulamanızda bir ödeme yöntemi ekleme, bir alışveriş yapma gibi çeşitli eylemleri artırın. Bu reklam verme amacı, internet sitesi dönüşümleri ve uygulamayla etkileşim reklam verme amaçlarını bir araya getirir. Dönüşümler reklam verme amacıyla bir reklam seti oluştururken, internet sitenizde veya uygulamanızda gerçekleştirilen eylemleri takip etmek için bir Facebook pikseli veya uygulama olayı seçebilirsiniz.

Etkileşim: Facebook'ta daha fazla kişinin işletmenizle etkileşim kurmasını sağlayın. Bu reklam verme amacı gönderi etkileşimi, sayfa beğenmeleri, etkinlik yanıtları ve teklif alımları reklam verme amaçlarını içerir.

Daha Fazla bilgi için bize ulaşabilirsiniz.

Etiketler
  • Facebook Reklam

Serdar GÜRSOY

Sektördeki 10+ yıllık tecrübesi ile yenilikçi ve akışı değiştiren fikirlerle ticareti arttırıcı bazda pazarlama çözümleri üreten Dijital Stratejist.

Vayes Blog'a yeni içerik eklendiğinde ilk siz haberdar olun!

BÜLTEN ÜYELİĞİ

Instagram'da en verimli etkileşim alacağınız saatler sabah 07:00 - 09:00 arası ve akşam 19:00 ile 24:00 arasıdır. İnsanlar ilk uyandığında Instagram'a bakar. İşten gelip dinlendikten sonra da aktif olarak sosyal medyayı kullanır.