Google Adwords - Ek Açıklamalı Snippet Uzantılarıyla Ne Kazandırır ?

Eylül 08, 2017 -

Google Adwords ile ister bir araç satış merkezinde sunulan imkanları, ister en iyi giyim markalarını gözler önüne seriyor olun, potansiyel müşterileriniz reklamınıza tıklamadan önce, sunduğunuz ürün ve hizmetler hakkında onlara iyi bir fikir vermeniz önemlidir. İşte bu sebeple, ek açıklamalı snippet uzantılarını tüm dillerde kullanıma sunulmuş durumdadır.

Ek açıklamalı snippet'ler, reklamveren tarafından sağlanan ve metin reklamlarınızla birlikte gösterilecek yapılandırılmış bilgilerden oluşur. Sunulan olanaklardan markalara ve ürün türlerine kadar önceden belirlenmiş "Başlık" seçeneklerinden birini belirleyebilir, işletmeniz için en uygun olan özelleştirilmiş değerlerin bir listesini ekleyebilirsiniz. Otel tanıtımı yapan bir seyahat acentesi olduğunuzu varsayalım. Artık "Tesis Özellikleri" başlığı altında bir ek açıklamalı snippet oluşturarak otelde sunduğunuz olanakları listeleyebilirsiniz.

Ek açıklamalı snippet'leri açıklama metinleriyle kullanma

Ek açıklamalı snippet'ler ile açıklama metinlerinin farklı özellikleri ve avantajları vardır.

Açıklama metinleri
Ek açıklamalı snippet'ler
Ne zaman kullanılır?
İşletmenizi, ürünlerinizi veya hizmetlerinizi benzersiz kılan özellikleri vurgulamak istediğinizde.
Sunduğunuz ürün veya hizmetlerin belirli bir yönünü vurgulamak istediğinizde.
Örnekler
"0'a varan indirim" "Ücretsiz kargo" "7/24 müşteri desteği"
(Sunulan Olanaklar) "Ücretsiz Kablosuz İnternet" "Havuz"
"Fitness Merkezi"
Değerler arasındaki ilişki
Reklamveren tarafından tanımlanır
Önceden tanımlanmış başlıklar kullanılır
Karakter sınırı
Açıklama metni başına 25 karakter
Değer başına 25 karakter
Yayınlanabilecek minimum değer sayısı
2
1
Yayınlanabilecek maksimum değer sayısı
4
Değerin uzunluğuna ve
ekran boyutuna göre belirlenir

Reklam uzantıları, tıpkı ek açıklamalı snippet'ler ve açıklama metinleri gibi, reklamların performansını yükseltir ve Reklam Sıralamasını da etkiler. Reklam uzantıları her zaman gösterilmeye uygun olmayabilir. Ancak siz daha fazla reklam uzantısı ekledikçe, açık artırma da performansınızı yükseltmek üzere daha iyi uzantı kombinasyonları seçebilir.

Ek açıklama snippet'lerini ayarlama hakkında ve daha fazla bilgi için bizlere ulaşabilirsiniz.

Etiketler
  • Google Adwords
  • Dijital Pazarlama

Serdar GÜRSOY

Sektördeki 10+ yıllık tecrübesi ile yenilikçi ve akışı değiştiren fikirlerle ticareti arttırıcı bazda pazarlama çözümleri üreten Dijital Stratejist.

Vayes Blog'a yeni içerik eklendiğinde ilk siz haberdar olun!

BÜLTEN ÜYELİĞİ
peri hokiperihokiduta76dsiledAt-Taujih; Jurnal Bimbingan Konseling Islamabc1131 slot viralScatter Hitamslot gacor qrisslot thailandabc1131duta 76slot qris danaabc1131 slot777 lundbergdesign.commpo slotslot gacorMPO SLOTanalisis rtp ubah pola dan hasil akhir dengan strategi nyatapola mahjong ways tersembunyi menguntungkan andarahasia rtp pragmatic pgsoft temukan pola taktik mengubah cara bermain andaseni dan strategi memaknai wild mahjong ways 2strategi ampuh raih scatter turun berturut turuttips main mahjong wild 2 duta76 menang besar tarik uang ke dompet digitalduta76 cara gampang cuan gacor mahjong ways 2 pgsoft gacor bangetstrategi jitu duta76 raih jackpot scatter hitam mahjong wins 3perihoki strategi menang besar mahjong king 3 modal kecil pemulabelajar pola mahjong ways 2 pgsoft lebih cepat dengan trik dari perihokiperihoi mahjong ways scatter hitam peluang menang besarhoki mengalir kencang mahjong wild deluxe perihoki pasti gacorstrategi main mahjong ways 2 pgsoft anti kalah pakai teknik perihokitiap jam ada kejutan cuan mahjong wins 3 dengan perihokimahjong phoenix 3 pola gacor duta76 terbaru untuk menang besarduta76 scatter hitam mahjong ways 2 duta76 beri keuntungan besarstrategi duta76 main mahjong wins 3 dipastikan jackpot besarmahasiswa skripsi cuan mahjong wins3rtp live mahjong ways abc1131strategi mahjong wins 3 meledakpetir merah scatter hitam mahjong waysauto disiplin profit mahjong ways2 awsbetauto scatter merah mahjong waysauto tren harian scatter mahjong waysteknik mahjong ways pola berlapis yang mengguncang pikiran anda

Instagram'da en verimli etkileşim alacağınız saatler, sabah 07:00 - 09:00 ve akşam 19:00 ile 24:00 arasıdır. İnsanlar ilk uyandığında Instagram'a bakar. İşten gelip dinlendikten sonra da aktif olarak sosyal medyayı kullanır.