Google Adwords'te Akıllı Teklif Stratejisiyle Dönüşümleri Artırın !

Haziran 28, 2017 -

Google Adwords Reklamları ile hedefimiz pazarlama bütçemiz ile en yüksek dönüşümleri elde etmek olduğunda, doğru teklifi belirlemek ve teklif ayarlamalarını doğru şekilde yapmak gerçekten çok zor görünebilir.

Şirketinize yeni bir müşteri kazanmak için bir sonraki yapacağınız reklam harcamasını nereye yapmalıyız diye kendi kendinize soruyorsanız yardımcı olmak için buradayız :)

Google Reklamlarında Aynı Bütçe ile Daha Yüksek Dönüş Sağlama 

Reklam bütçenizden en iyi verimli şekilde yararlanmanızı sağlamak için, günlük bütçeniz dahilinde en fazla dönüşümü elde etmenize yardımcı olmak üzere;

her bir açık artırmada otomatik olarak doğru teklifi belirleyen yepyeni bir Akıllı Teklif stratejisi olan "Dönüşüm Sayısını En Üst Düzeye Çıkar" kısmını sizler için kullanabilir bütçenizi bu ve benzeri kurgular ile en yüksek düzeyde dönüşüm alacak hale getirebiliriz.

Örnekleyelim, geçen sezonun ürünlerini kısa süre içinde satmaya çalışan bir ayakkabı mağazasına sahipsiniz,

Dönüşüm Sayısını En Üst Düzeye Çıkar stratejisi teklifleri belirlerken yeniden pazarlama listeleri, günün saati, tarayıcı ve işletim sistemi gibi sinyalleri hesaba katarak mevcut bütçenizden en fazla sayıda satış elde etmenize yardımcı olacaktır.

Google Reklamlarında Verim Nasıl Alınabilir ?

Akıllı Teklif, her bir reklam açık artırmasında dönüşümler için optimize etmek üzere Google'ın makine öğrenimi ile ileri teknoloji kullanılarak yapılmaktadır, bunu başka bir program yapıyor biz bu programları kullanıyoruz diyenlere çokta aldırmayın sebebi ise bu sistemin yapımcısından daha iyi bir sistem teklifi sunmak nasıl mümkün olabilir bir bu konuyu değerlendirin.

Bu, "açık artırma anında teklif verme" olarak da isimlendirilir. 

Global Pazarda Google Reklamları Örneği

Lüks teras dekorasyonları yapan bir şirket olan Trex, marka bilinirliği oluşturmak için Dönüşüm Sayısını En Üst Düzeye Çıkar stratejisini kullandı ve dönüşüm hacmini Yüzde 73 oranında artırabildi.

"Yüksek önceliğe sahip kampanyalarımızda, bütçeleri artırmadan dönüşüm hacmini artırmak istiyorduk. İlk test kampanyamızda, harcamalarımızda hiçbir değişiklik yapmadan dönüşüm hacminde Yüzde 73, DO'da Yüzde 59'luk bir artış ve EBM'de Yüzde 42 'lik bir düşüş gördük."

- Chris LaRoche, PPC Lead, Seer Interactive

Peki Google Adwords Reklamlarını Nasıl Profesyonelce Yönetebiliriz ?

Bu çalışma için kendi stratejilerinizi belirleyerek çalışmaları genel kurgunuz içinde oluşturabilirsiniz, Adwords sizlere yeni müşteirler sağlayacak ve devamlılık ile yepyeni bir seyre doğru hareketleneceğinizi unutmayın, bu çalışmalar için Google reklam ajansı arayışınız sağlayabilir ve süreçlere başlayabilirsiniz.

Bütçenizden en fazla müşteri dönüşümü elde etmek için teklif stratejinizi en iyi şekilde yönetecek ajans seçiminizi sağlayabilir ve işlere hızla koyulabilirsiniz.

Etiketler
  • Google Adwords

Serdar GÜRSOY

Sektördeki 10+ yıllık tecrübesi ile yenilikçi ve akışı değiştiren fikirlerle ticareti arttırıcı bazda pazarlama çözümleri üreten Dijital Stratejist.

Vayes Blog'a yeni içerik eklendiğinde ilk siz haberdar olun!

BÜLTEN ÜYELİĞİ

Whois; domainin kayıt ve bitiş tarihi gibi bilgilerin yanı sıra sahibinin iletişim bilgilerini de içeren, domainlerin kimlik bilgileridir.