Google Reklam Modelleri Nelerdir?

Ocak 16, 2019 -

Google Reklam Modelleri Nelerdir?

Dijital dünyada yaşanan gelişmelerle birlikte sektörü ne olursa olsun tüm firmalar bu dünyada kendilerini öne çıkarmanın yollarını aramaya başladılar. Birçok farklı kanal ve yöntem olmasına rağmen, Google reklam modelleri bu aşamada mutlaka kullanılması gereken bir platform. Bu yazımızda size çok temel düzeyde Google'daki reklam modelleri hakkında bilgilendirme yapmak istedik.

Google Arama Reklam Ağı

Google Ads Arama Ağı Reklamları; internet kullanıcılarının arama sonuçlarında hedeflenen metin reklamlardır. Arama ağında reklamının yayınlanmasını isteyen şirket hizmet ya da ürünlerini anlatan anahtar kelimeleri oluşturur veya bir ajansla anlaşıp kendisi adına bu işlemin yapılmasını ister. Kurulan Google Ads kampanyasındaki her anahtar kelimeler için bir tıklama başına teklifler belirlenir. Google’a giren bir kullanıcı, eğer listenizde bulunan bir anahtar kelimeyi tıklarsa o anahtar kelime için belirlediğiniz teklif tutarı Google reklamları için ayırdığınız bütçeden düşer.

Google Görüntülü Reklam Ağı

Dünyanın en büyük görüntülü reklam ağında yerinizi alın!

Google Görüntülü Reklam Ağı, Ads reklamlarını göstermek üzere Google ile ortak çalışan yüzlerce kaliteli web sitesini, haber sayfalarını ve blogları kapsar. Google Görüntülü Reklam Ağı’nda (GDN) reklam vermeyi seçtiğinizde, pazarlama faaliyetlerinizi o siteleri her gün ziyarette bulunan hedef kitlelerinize ve potansiyel müşterilerinize ulaşacak şekilde genişletebilirsiniz. Google Ads Görüntülü Reklam Ağı, tüm İnternet kullanıcılarının yüzde 70’inden fazlasına ulaşır. Bu da 100’ü aşkın ülkede 20’den fazla dil konuşan kullanıcıları kapsar.

Google Ads reklamlarınızı mobilin gücüyle yeni bir seviyeye taşıyın!

Geçtiğimiz yıllar içinde mobil cihazlar üzerinden yapılan aramaların sayısı fazlasıyla yükselmiştir. Google Ads reklamları mobil cihazlara da açmak, hızla büyüyen bu platformdaki kitleye ulaşmanıza da olanak tanıyacak ve reklamlardan daha fazla geri dönüş almanızı sağlar.

Sitenizi ziyaret edip çıkan kullanıcılara Ads Remarketing sayesinde yeniden ulaşın!

Bir ziyaretçinin sitenize ilk girişte ürün satın alma olasılığı ortalamada yüzde 2’dir. Sitenize girip, ürün satın almadan ya da sizin bir işlemi yapmadan çıkan yüzde 98’e nasıl ulaşacağınızı bilmiyorsanız cevap: Remarketing olacaktır.

Ürünlerinizi Görsellerle Tanıtın

Alışveriş reklamları, diğer reklamlar gibi kullanıcılarınıza Google’da ürünlerinizi aradığında görünür. Fakat bir farkla Google, müşterilere ürünlerinizin bir resmini, fiyatını ve mağazanızın adını gösterir. Reklamınızı tıklayan müşteriler, sattığınız ürünü alabilecekleri o ürünün bulunduğu sayfaya yönlendirir.

G-mail Reklamlarıyla (GSP) rakiplerinizin kitlesine ulaşın!

G-mail Reklamları sayesinde rakiplerinizden e-mail kullanan müşterilerinizin gelen kutusunda reklam verebilirsiniz, ürün ve hizmetlerinizi oldukça geniş bir hedefleme ile tanıtabilirsiniz. Bu reklam modeli sayesinde hazırda hizmetinize ilgi duyan kitleye kolaylıkla erişebilir, rakiplerinizden bir adım önde yer alabilirsiniz.

YouTube Reklam ile Televizyon Reklamlarına Kafa Tutabilirsiniz!

YouTube reklamları yüklediğiniz her videoyu reklam olarak kullanabilirsiniz. Reklamını yapmayı seçtiğiniz video, YouTube’daki diğer videolardan önce yayınlanır. Ayrıca hedeflemenize göre oynatılan videonun yanında ya da YouTube arama sonuçlarında da gösterilebilir.