Yabancı Hasta Bulma

Aralık 05, 2022 -

Yurtdışından hasta getiren acenteler : 

Yurtdışından hasta getiren acenteler, sağlık turizmi sektöründe önemli bir rol oynarlar. Bu acenteler, yurt dışındaki hastaların Türkiye'deki sağlık hizmetlerinden yararlanmalarını sağlar. Acenteler, hastaların ihtiyaçlarına göre doktor ve hastane seçimlerini yaparlar, randevuları ayarlarlar ve hastaların Türkiye'ye gelişlerini organize ederler. Ayrıca, acenteler genellikle hastaların yurtdışındaki yasal ve mali işlemlerini de yürütürler. Bu acenteler ayrıca yurtdışı hastalar için yerel dil ve kültürde hizmet sunarlar. Bu yüzden yurtdışından hasta getirmek için yurtdışından hasta getiren acenteleri kullanmak, hastalar ve aileleri için oldukça işleri kolay hale getirir.

 

Dental Turizm firmaları

Dental Turizm firmaları, diş tedavisi için yurtdışına giden hastaların ihtiyaçlarını karşılamak için kurulmuş olan şirketlerdir. Bu firmalar, diş hekimliği hizmetleri için yurt dışındaki hastalara Türkiye'deki diş hekimleri ve diş klinikleri arasından seçim yapma ve randevu ayarlamak gibi hizmetler sunarlar. Dental turizm firmaları, hastaların diş tedavisinde yurtdışındaki maliyetlerle karşılaştırarak, daha uygun fiyatlar sunarlar. Ayrıca, bu firmalar genellikle yurtdışındaki hastalar için yerel dil veya kültürde hizmet sunarlar. Bu nedenle, dental turizm firmaları, yurt dışındaki hastalar için diş tedavisinde tercih edilmektedir.

 

Yurt dışından hasta getirmek için yapılması gerekenler

Dijital pazarlama yönünden konuyu ele alarak yurt dışından hasta getirmek için yapılması gerekenler dijital pazarlama odaklı bir yaklaşımı ile, sağlık turizmi sektöründe önemli bir rol oynayabilir ve aşağıdaki dijital pazarlama çalışmaları uzmanları tarafından yapılabilir. 

 

Web Sitesi : 

Sağlık turizmi hizmetleri sunan bir işletmenin web sitesi, SEO uyumlu olmalı ve anahtar kelimeler arasında "yurt dışından hasta getirmek" gibi terimler yer almalıdır. Ayrıca, sosyal medya platformları kullanılarak sağlık turizmi hizmetleri hakkında bilgi veren bloglar yayınlanmalıdır.

Arama Motoru Optimizasyonu (SEO): "yurt dışından hasta getirmek" gibi alakalı anahtar kelimeler için arama motoru sonuç sayfalarında (SERP'ler) görünürlüğünü artırmak için web sitesini ve içeriğini optimize etmek.

Sosyal Medya Pazarlaması: Yurt dışından potansiyel hastaları bilgilendirmek ve çekmek için Facebook, Instagram ve Twitter gibi sosyal medya platformlarında içerik oluşturmak ve paylaşmak.

Online Reklam: Yurtdışından potansiyel hastalara ulaşmak için Google Ads Reklamları, Facebook Ads, Instagram Ads gibi platformlarda online reklamlar yayınlamak.

Online Rezervasyon: Yurt dışından gelen hastaların randevu ve hizmet almalarını kolaylaştırmak için online rezervasyon sistemi ve ekip kurarak hastaların organizasyonunu sağlamak. Bir diğer önemli dijital pazarlama yolu, sağlık turizmi hizmetleri sunan işletmelerin online rezervasyon sistemleri kurmasıdır. Bu sayede yurtdışındaki hastalar hizmetleri online olarak rezerve edebilirler. Ayrıca, yurtdışındaki hastalar için özel fiyat teklifleri veya indirim kampanyaları düzenlenmelidir.

E-Posta Pazarlama:  Yurtdışından potansiyel hastalara hedefli e-postalar göndererek onları hizmetler ve promosyonlar hakkında bilgilendirmek.

E-posta pazarlaması ve retargeting kampanyalarıda yurt dışından hasta getirmek için kullanılabilecek dijital pazarlama yolları arasındadır. Bu yollar aracılığıyla, potansiyel hastalara hizmetler hakkında bilgi verilir ve onları hizmetleri kullanmaya davet edilir.

Yeniden Hedefleme Kampanyaları: Daha önce web sitesini ziyaret etmiş veya hizmetlere ilgi göstermiş yurt dışından potansiyel hastalara ulaşmak için yeniden hedefleme kampanyaları yürütmek. (Nitelikli hasta datası kullanımı hakkında detaylı bilgi alın.)

Çok Dilde Destek: Yurt dışından gelen hastaların hizmetleri anlamasını ve hizmetlere erişmesini kolaylaştırmak için farklı dillerde bilgi ve destek sağlanmasını tercüman desteği ile sunmak.

Lütfen bu listenin kapsamlı olmadığını ve tıbbi tedavi için yurt dışından hasta getirmek için kullanılabilecek başka birçok dijital pazarlama çabası olduğunu unutmayın.

Bu konuların en tepesinde bulunan dijital strateji seçimini doğru şekilde yapabilmek için uzman bir dijital pazarlama ajansına sahip olmanız faydalı olabilir, işletmenizin hedef kitlesine, bütçesine ve hedeflerine bağlı deneyime sahip bir dijital pazarlama ekibi işinizi kolaylaştırabilir.

Son olarak, yurt dışındaki potansiyel hastaların ihtiyaçlarını karşılamak için, hizmetlerin lokal dillerde sunulması veya yabancı dil bilen personel bulundurulması gerekebilir.

 

Sağlık turizmi Acentaları

Sağlık turizmi acentaları, Türkiye'de sağlık hizmetlerinden yararlanmak isteyen yurtdışındaki hastalar için önemli bir rol oynarlar. Bu acenteler, hastaların ihtiyaçlarına göre doktor ve hastane seçimlerini yaparlar, randevuları ayarlarlar ve hastaların Türkiye'ye gelişlerini organize ederler. Acentalar ayrıca yurtdışı hastalar için yerel dil veya kültürde hizmet sunarlar. Bu yüzden yurtdışından hasta getirmek için sağlık turizmi acentaları kullanmak, hastalar ve aileleri için oldukça kolay hale getirir.

Bu acenteler, genellikle Türkiye'de çeşitli sağlık hizmetleri sunan hastaneler ve doktorlarla çalışırlar ve hastalar için en uygun seçenekleri sunarlar. Acentalar, hastaların yurtdışındaki yasal ve mali işlemlerini de yürütürler. Bu acenteler, sağlık turizmi hizmetleri sunan işletmelerin web sitelerinde ve sosyal medya platformlarında tanıtılırlar. Bu sayede potansiyel hastalar hizmetler hakkında bilgi alabilir ve acentalarla iletişim kurabilirler.

 

Yurtdışı Sağlık Turizmi Acentaları 

Dijital pazarlama ajansları, sağlık turizmi sektöründe yer alan yurtdışı sağlık turizmi acentaları için önemli bir rol oynarlar. Bu ajanslar, acentaların web sitelerini ve sosyal medya hesaplarını optimize ederek, yurtdışından sağlık hizmetleri sunan acentalar için anahtar kelimeler arasında "yurtdışı sağlık turizmi acentaları" gibi terimler yer almasını sağlar. Ayrıca, sosyal medya platformları üzerinden sağlık turizmi hizmetleri hakkında bilgi veren bloglar yayınlanmasını sağlar.

 

Yurtdışından hasta getirmek

Bir dijital pazarlama ajansı olarak, "Yurtdışından hasta getirme" hizmetlerini (yurt dışından hasta getirme) tanıtmanın bir stratejisi, alakalı anahtar kelimeler için arama motoru sonuç sayfalarında (SERP'ler) görünürlüğü artırmak için, dijital reklamlar yapmak yada arama motoru optimizasyonuna (SEO) odaklanmaktır.

Bunu yapmanın bir yolu, SERP'lerde popüler ve üst sıralarda yer alan içeriği bulmayı ve ardından bu içeriğin daha iyi, daha derinlemesine bir sürümünü oluşturmayı içeren "gökdelen tekniğini" kullanmaktır. Bu, rakipleriniz tarafından kullanılan anahtar kelimeleri araştırarak ve bunları kendi içerisinde kullanarak ve ayrıca içeriğinizin bilgilendirici, iyi araştırılmış ve iyi yazılmış olduğundan emin olarak yapılabilir. İçeriğinize değer ve otorite katmak için iç ve dış bağlantıları kullandığınızdan da emin olmalısınız.

SEO nuzu iyileştirmenin bir başka yolu da, web sitenizin mobil uyumlu olduğundan ve hızlı bir yükleme hızına sahip olduğundan emin olmaktır. Bu, web sitenizin arama motorlarında daha iyi sıralanmasına yardımcı olacak ve ayrıca web sitenizi yurtdışından ziyaret eden potansiyel hastalar için daha iyi bir kullanıcı deneyimi sağlayacaktır.

Son olarak, yurt dışından potansiyel hastaları bilgilendirmek ve çekmek için Facebook, Instagram, Twitter ve LinkedIn gibi sosyal medya platformlarında bir varlık oluşturmalısınız. İçeriğinizi paylaşmak ve sitenize trafik çekmek için sosyal medya hesaplarınızı kullanabilirsiniz.

Türkiye'de sağlık turizmi yapan firmalar

Türkiye'de sağlık turizmi yapan firmalar, Türkiye'de sağlık hizmetlerinden yararlanmak isteyen yurtdışındaki hastalar için önemli bir rol oynarlar. Bu firmalar, genellikle Türkiye'de çeşitli sağlık hizmetleri sunan hastaneler ve doktorlarla çalışırlar ve hastalar için en uygun seçenekleri sunarlar. Bu firmalar, hastaların ihtiyaçlarına göre doktor ve hastane seçimlerini yaparlar, randevuları ayarlarlar ve hastaların Türkiye'ye gelişlerini organize ederler. Ayrıca, sağlık turizmi yapan firmalar yurtdışındaki hastalar için yerel dil veya kültürde hizmet sunarlar.

Bu firmalar, genellikle sağlık turizmi hizmetleri sunan işletmelerin web sitelerinde ve sosyal medya platformlarında tanıtılırlar. Bu sayede potansiyel hastalar hizmetler hakkında bilgi alabilir ve firmalarla iletişim kurabilir. Ayrıca bu firmalar genellikle yurtdışındaki hastalar için özel fiyat teklifleri veya indirim kampanyaları düzenler. Bu firmalar, yurtdışından sağlık hizmetleri sunan acentalar ile çalışabilirler.

Etiketler
  • Dijital Pazarlama

Serdar GÜRSOY

Sektördeki 10+ yıllık tecrübesi ile yenilikçi ve akışı değiştiren fikirlerle ticareti arttırıcı bazda pazarlama çözümleri üreten Dijital Stratejist.

Vayes Blog'a yeni içerik eklendiğinde ilk siz haberdar olun!

BÜLTEN ÜYELİĞİ

Instagram'da en verimli etkileşim alacağınız saatler sabah 07:00 - 09:00 arası ve akşam 19:00 ile 24:00 arasıdır. İnsanlar ilk uyandığında Instagram'a bakar. İşten gelip dinlendikten sonra da aktif olarak sosyal medyayı kullanır.