A’dan Z’ye E-Ticaret Sitesine Trafik Çekmek

Kasım 24, 2020 -

LÜTFEN SİLMEYİNİZ! Bu formatın dışarsında kalan içeriklerinizi bu alan üzerinden düzenleyebilirsiniz.

LÜTFEN SİLMEYİNİZ! Bu formatın dışarsında kalan içeriklerinizi bu alan üzerinden düzenleyebilirsiniz.

E-Ticaret mağazanıza ziyaretçi çekmekte sorun yaşıyorsanız, SEO nasıl yapılır konusunda bilginiz yok demektir. E-Ticaret mağazanıza trafik çekebilirseniz, daha fazla dönüşüm ve satış elde etme şansınız olacağını fark etmeniz önemlidir. Ancak tüketicileri mağazanızdan satın almaya teşvik etmenin yollarını bulmak zor olabilir. Daha da önemlisi köklü perakendecilerle rekabet ediyorsanız işler daha da zorlaşacaktır.

Yeni bir e-ticaret işi başlatmak heyecan verici bir başarıdır. Kaliteli ürünlerde bile satışlarınız düşebilir. Durum buysa, organik trafiğinize bir göz atmak isteyebilirsiniz. Web sitenizin trafiğinin düşük olması satışlarınızın az olmasının sebebidir. Sonuçta, ne kadar az ziyaretçiniz olursa, o kadar az satışınız olur. Son zamanlarda en iyi E-Ticaret perakendecinin ortalama ziyaretçi dönüşüm oranının yüzde 2,8 olduğunu araştırmalar gösterdi. Diğer bir deyişle, bu e-ticaret şirketlerinin sahip olduğu her 100 ziyaretçiye karşılık, üçten az kişi bir satın alma işlemi gerçekleştirdi.

Bu, en iyi performans gösteren E-Ticaret perakendeciler için geçerliyse, küçük işletmelerin de ziyaretçileri mağazalarına getirmek için aktif olarak çalışması gerekir. Ne kadar çok trafik alırsanız, o kadar çok satış yaparsınız, çünkü düşük temel dönüşüm oranı doğru olsa bile, satışlarınız doğal olarak trafikle birlikte artacaktır. Yine de endişelenmenize gerek yoktur. Organik web sitesi trafiğini artırmanın ve nihayetinde satışları artırmanın birkaç denenmiş ve gerçek yolu vardır.

SEO Nedir?

Bu makalede, E-Ticaret mağazanıza trafik çekmenin birinci sınıf yolları nedir? seo nedir? e-ticaret için nasıl seo yapılır? bir listesini derledik. Böylece, mevcut başarınızın üzerine inşa edebilir ve büyük adımlarla rekabet etmeye başlayabilirsiniz. Tutarlı, değerli ve her yönüyle eğlenceli içerik yayınlamak, e-ticaret sitenize tonlarca trafik çeker. Online mağazanız, ürün ve hizmet satmakla ilgili değildir. Aslında, çoğu tüketici satın almak için bir perakende mağazasından daha fazlasını aramaktadır.

E-Ticaret için Nasıl SEO Yapılır?

Şimdi, web sitenizde hangi konuları ele almanız gerektiğini merak ediyorsanız, en popüler ürünlerinize bir göz atın ve eticaret sitesinin trafiğini artırmak için ne yapmalıyız. Bu ürünler mağazanızda iyi performans gösterdiğinden, bunların etrafında blog yazıları oluşturabilirsiniz. Analiz aracı e-ticaret eklentisi ile, WordPress panonuzda en iyi ürünlerinizle ilgili ayrıntılı raporları kolayca görüntüleyebilirsiniz.

Her bir ürün için satılan miktarı, satış yüzdesini ve toplam geliri görüntüleyebilirsiniz. Artık rapordaki verileri kullanarak ürün incelemeleri, öğreticiler, haberler ve bu ürünlerle ilgili diğer bilgilendirici makaleler yayınlayabilirsiniz. Bu, insanları sitenizi ziyaret etmeye teşvik etmekle kalmaz, aynı zamanda sitenizin arama motoru optimizasyonu (SEO) çabalarına da yardımcı olur.

SEO için uzman bir destek arıyorsanız bize iletişimden yazabilirsiniz.

Etiketler
  • SEO

Serdar GÜRSOY

Sektördeki 10+ yıllık tecrübesi ile yenilikçi ve akışı değiştiren fikirlerle ticareti arttırıcı bazda pazarlama çözümleri üreten Dijital Stratejist.

Vayes Blog'a yeni içerik eklendiğinde ilk siz haberdar olun!

BÜLTEN ÜYELİĞİ

Instagram'da en verimli etkileşim alacağınız saatler sabah 07:00 - 09:00 arası ve akşam 19:00 ile 24:00 arasıdır. İnsanlar ilk uyandığında Instagram'a bakar. İşten gelip dinlendikten sonra da aktif olarak sosyal medyayı kullanır.