Google Ads Yeni Adı ile, Google Adwords

Mart 24, 2020 -

Reklamverenler ve yayıncılar için daha basit markalar ve çözümler sunmak

Yaklaşık 18 yıl önce Google AdWords, kullanıcıların iş dünyasıyla çevrimiçi olarak bağlantılarını kolaylaştırmak için basit bir hedefle başlatıldı. Çevre dostu kırtasiye malzemeleri, kapitone malzemeleri ya da bir ağaç evi üreticisi gibi bir hizmet için bir arama, bize şu anda yararlı ve alakalı değerli reklamlar sunma fırsatı verdi. Bu fikir ilk reklam ürünümüzün başlangıcıydı ve bugün sahip olduğumuz reklamlara yöneldik.

O zamandan beri çok şey değişti. Mobil yaşam yada mobil cihaz kullanımı şimdi günlük hayatımızın büyük bir parçası oldu. Kullanıcılar ürün aramaya, video izlemeye, içeriklere göz atmaya, oyun oynamaya ve daha pek çok şeyden hızlı bir şekilde geçiş yapar oldu.

Sonuç olarak, pazarlamacıla kanalları, ekranlar ve biçimler genelinde tüketicilere ulaşmak için daha fazla fırsata sahiptir. Fırsat hiç bu kadar heyecan verici olmamıştı, ama aynı zamanda hiç bu kadar karmaşıkta olmamıştı.

Yıllar geçtikçe, Google reklamları, pazarlamacıların Google Arama'daki kullanıcılarla bağlantı kurmasına yardımcı olmaktan, tüketici yolculuğunun her adımında metin, video, görüntü ve daha pek çok şeyle bağlantı kurmalarına yardımcı olma konusunda gelişmiştir.

Ücretsiz Google ADS eğitiminden faydalanmak için bu içeriğimizi ziyaret ediniz. 

Bu yüzden bugün Google reklam ürünlerimiz için daha basit markalar ve çözümler sunuyoruz: Google Reklamları (Google Ads), Google Pazarlama Platformu (Google Marketing Platform) ve Google Reklam Yöneticisi (Google Ad Manager).

Bu yeni markalar, her boyuttaki reklamverenlerin ve yayıncıların işletmeleri için doğru çözümleri seçmelerine yardımcı olacak şekilde planlanmıştır. Böylece, kullanıcılar için değerli ve güvenilir reklamlar ve tüketiciler ve kanallar arasında doğru deneyimler sunmaları daha da kolaylaşmaktadır.

Bu değişikliğin bir parçası olarak, reklamverenlerin Google Reklamları yeni adı ile Google Ads ile çalışmaya başlamasına ve ekipler arasında daha fazla işbirliği yapmasına yardımcı olacak yeni çözümler sunuyoruz.

Google AdWords, Google Ads oluyor

Yeni Google Ads markası, bugün sunulan tüm reklamcılık özelliklerini, google.com'da ve diğer mülklerinde, iş ortağı sitelerinde ve uygulamalarımızda, pazarlamacıların Arama'daki yanıtları bulma, YouTube'da video izleme, Google Haritalar'da yeni yerleri keşfetmek, Google Play'deki uygulamaları keşfetmek, web'deki içeriğe göz atmak ve daha fazlası.

Google Reklamları Ads

Google Ads Yeni Logo

Özellikle küçük işletmeler için, Google Reklamları'nda, çevrimiçi reklamcılığa başlamak için her zamankinden daha kolay olan yeni bir kampanya türü sunuyoruz.

Google Reklamları'nın makine öğrenim teknolojisini küçük işletmelerle buluşturuyor ve herhangi bir ağır bilgi olmadan sonuç almasına yardımcı olabiliyor. Bu sayede işletmelerini yönetmeye odaklanabiliyorlar.

Google Pazarlama Platformu ile daha güçlü bir işbirliği

DoubleClick reklamveren ürünlerimizi ve Google Analytics 360 Suite'i tek bir marka altında birleştirerek kurumsal pazarlama ekipleri için daha güçlü bir işbirliği sağlamak üzere hazırlanıyor: Google Marketing Platform.

Google market platrform

Dijital Medya Ajansı Olarak Vayes, müşterilerinin ve daha iyi iş sonuçlarının daha iyi anlaşılması dahil olmak üzere, reklamları ve analiz teknolojisini birlikte kullanmanın gerçek faydalarının olduğunu biliyoruz.

Google Pazarlama Platformu, Google Analytics 360 Suite ve DoubleClick Dijital Pazarlama arasındaki mevcut entegrasyonlar üzerinde pazarlamacıların hedeflerine ulaşmalarına yardımcı olur. Bizler dijiatal medya ajansı olarak Platformu, dijital medya ve müşteri deneyimlerini tek bir yerde planlamasına, satın almasına, ölçmesine ve optimize etmekte kullanmaktayız.

Google Pazarlama Platformu'nun bir parçası olarak, Görüntülü Reklamcılık ve Video 360'ı da yayında görüyoruz. Görüntülü Reklam Ağı ve Video 360, reklam kampanyalarının ortak çalışma ve reklam kampanyaları yürütmesine izin vermek için DoubleClick Bid Manager, Kampanya Yöneticisi, Studio ve Kitle Merkezi'nin özelliklerini bir araya getiriliyor uçtan uca kontrollüyüz.

Bizi takip edin Gelecek haftalarda, Görüntülü Reklam Ağı ve Video 360 ile ilgili daha fazla bilgiyi Google Marketing Live'daki açılış konuşması da dahil olmak üzere paylaşımlar gelecek.

Google Reklam Yöneticisi: Birleştirilmiş bir platform

Yayıncıların içeriklerinden para kazanma şeklinin değiştiğini biliyoruz. İçeriğe birden çok ekrandan erişen kullanıcılar ve reklamverenlerin programlı erişime yönelik artan talebi ile yayıncıların işletmelerini daha basit ve verimli bir şekilde yönetebilmeleri gerekir.

Bu nedenle, son üç yıldır, DoubleClick for Publishers ve DoubleClick Ad Exchange'i bir araya getirerek eksiksiz ve birleştirilmiş bir programatik platformda yeni bir adla ( Google Reklam Yöneticisi) bir araya gelerek Dijital Ajans Vayes 'in gücüne güç katıyoruz .

İnsanlar şeffaflık ve kontrolü olan sistemlere güvenir

Medya ve teknoloji reklamverenleri ve yayıncılarının, müşterileri ile sahip oldukları ilişkileri etkilemeyi tercih ettiklerini biliyoruz. Her zaman olduğu gibi, Google 'ın taahhüdü, tüm ürünlerimizin ve platformlarımızın, insanların gördükleri reklamlarda şeffaflık ve seçim yapmada sektörün en yüksek standartını oluşturmasını sağlamaktır.

Örneğin, kısa bir süre önce yeni Reklam Ayarları'nı duyuruldu ve bu reklamı neden genişlettik? Tüm hizmetlerimizde ve reklam göstermek için bizimle iş ortaklığı yapan neredeyse tüm web siteleri ve uygulamalar arasında bulunuyor.

Yeni Google Reklamları Ads , Google Pazarlama Platformu ve Google Reklam Yöneticisi markalarını önümüzdeki ay boyunca görmeye başlayacaksınız.

Etiketler
  • Google Adwords
  • Videolu Blog
  • Popüler Bloglar

Serdar GÜRSOY

Sektördeki 10+ yıllık tecrübesi ile yenilikçi ve akışı değiştiren fikirlerle ticareti arttırıcı bazda pazarlama çözümleri üreten Dijital Stratejist.

Vayes Blog'a yeni içerik eklendiğinde ilk siz haberdar olun!

BÜLTEN ÜYELİĞİ

Instagram'da en verimli etkileşim alacağınız saatler sabah 07:00 - 09:00 arası ve akşam 19:00 ile 24:00 arasıdır. İnsanlar ilk uyandığında Instagram'a bakar. İşten gelip dinlendikten sonra da aktif olarak sosyal medyayı kullanır.