Google İş Ortağı (Partners) Nedir? Nasıl Olunur?

Şubat 25, 2020 -

Sertifikalı bir Google iş ortağı olmak, bir izci rozeti kazanmak gibidir. Arkadaşlarınıza övünmek için kullanabileceğiniz bu küçük madalyona veya rozete erişebilmek için başlangıçta bazı işler ve başarılar gerçekleştirmeniz gerekir.

Ancak asıl önemli olan bu madalyonun veya rozetin bir parçası olan Google iş ortağı programı nedir, Nelerden oluşur ve belki de en önemlisi, faydalar nelerdir?

Google iş ortağı Programı Nedir ?

Google Partners olarak da adlandırılan Google iş ortağı Programı, reklam ajansları, dijital pazarlama uzmanları ve Google Ads hesaplarını yöneten diğer çevrimiçi danışmanlar için bir eğitim ve sertifika programıdır.

Ajans veya uzman Google Ads ürün sertifikasyon sınavlarını geçtikten ve en son ürün bilgisine sahip olduktan sonra bir Google iş ortağı rozeti ile ödüllendirilirsiniz. .

Şirketler ve kişiler, Google'ın kendilerini Google iş ortağı olarak tanıdığını göstermek için web sitelerine, kartvizitlerine ve pazarlama materyallerine bu rozeti ekleyebilir. Ama söz konusu bu rozet bir rozetten çok daha fazlası. Vayes gibi şirketler, önemli ilişkiler kurmak ve Google'dan değerli bilgiler edinmek için bunu kullanır.

Bunun yanında potansiyel müşterilerin ajansları ve pazarlama profesyonellerini karşılaştırmasına ve kimin ihtiyaçlarını en iyi karşılayabileceğine karar vermesine yardımcı olmak için Google Partners aşağıdakiler dahil olmak üzere ajansların ve pazarlama profesyonellerinin Google Ads ürün alanlarında uzman olmasına izin verir:

  • Arama Ağı Reklamcılığı
  • Mobil reklamcılık
  • Video Reklamcılığı
  • Görüntülü Reklamcılık
  • Alışveriş Reklam

Nasıl Google iş ortağı Olunur?

Kısa cevap Google tarafından uygulanan pazarlama testleri geçmelisiniz şeklinde olacaktır. Geçme notu tüm testlerde yüzde 80'dir ve bir sınavda başarısız olursanız, tekrar denemek için bir hafta beklemeniz gerekir. Arama ve Görüntülü Reklamcılık sınavları, 100 soruyu yanıtlamanız için size iki saat verir ve kalan sınavlar bundan biraz daha kısadır.

Ama hepsi bu değil. Google Ads sertifikasını geçmenin yanı sıra, yönetilen hesaplarınızdaki harcama gereksinimini de karşılamalı ve performansınızı güçlü müşteri ve şirket büyümesi ile göstermelisiniz. Bu yüzden rozet kazanma ve ardından üzerine herhangi bir iş ile uğraşmak denen bir olay yoktur.

Google iş ortağı olmakla ilgileniyorsanız , programa buradan katılabilirsiniz. Bu şekilde henüz rozet kazanmamış bir üye olarak, ürün eğitimi ve sertifikaları, satış eğitimi ve Google Topluluğu üyeliği ve ürün güncellemeleri dahil olmak üzere yeni kaynaklara erişebileceksiniz. Ayrıca, tüm Reklam hesaplarınız için telefon, sohbet ve e-posta desteğine ulaşabileceksiniz.

Google iş ortağı Olmanın Avantajları

Birincisi, rozet almak gerçekten çok önemli. Bu, işletmelerin deneyimlerini ve profesyonelliklerini desteklemek için kullanabileceği bir gösterge değil, aynı zamanda BBB Akreditasyonu olan bir şirketle daha yeni olan ve yetkinlik bakımından daha anlaşılmaz olan bir şirketten satın alma arasındaki farktır. Müşteriler bu sertifikayı, özellikle Google gibi bir dev tarafından desteklenen sertifikayı görmek istiyor.

Bunun yanında bu rozet size bir çok avantajın yanında müşterilere aktarabileceğiniz birçok detayı da beraberinde getirir:

Eğitim - Oturumları canlı olarak izleyebileceğiniz ve öğrenme kursları ile sertifikaları tamamlayabileceğiniz Canlı Akademi ile becerilerinizi geliştirmenin yanında. Bu ortaklık ayrıca Think with Google ve Google Trends ile ilgili örnek olaylara, verilere ve eğilimlere erişmenizi sağlar .

Ödüller - Ödüller, yeni müşteriler edinmek, müşteri kampanyalarını optimize etmek veya sertifika almak için bir dizi zorlu aşamada büyümenize yardımcı olmak için tasarlanmıştır.

Destek - Google Ads Yardım Merkezi ve Google Ads Önerileri aracılığıyla özelleştirilmiş ürün desteği alabilirsiniz.

Büyüme - Connect aracılığıyla ortak markalı etkinlikleri düzenleyin ve Google Ads promosyon teklifleriyle yeni müşterilere kampanyalarınızı tanıtın.

Hızlanma - Yeteneklerinizi ve büyümenizi hızlandırmanıza yardımcı olmak üzere tasarlanmış bu özel çevrimiçi eğitim ve İş Ortakları için ölçekli kurumsal koçluk programı ile büyümenizi hızlandırabilirsiniz.

Google Partners nasıl para kazanıyor?

Google Partners, herhangi bir reklam veya pazarlama ajansı veya danışmanına benzer, ancak ekstra akreditasyona ve daha fazla kaynağa sahiptir.

Google Partners, rozetlerini ve VIP kaynaklarını akıllıca kullanarak müşterilerine ekstra para kazandırabilir, ancak günün sonunda, rakiplerinin yaptığı gibi onlarda işlerini yürütüyorlar.

Neden Google iş ortağı Ile Çalışmalıyım

Bir Google iş ortağı ajansı seçmenin birçok avantajı vardır.

Google i̇ş ortaklari uzmandır - PPC ye para yatırdığınızda, size en iyi sonuçları verecek bir şirketle çalışmak en doğru seçenektir. Paranızdan en iyi şekilde yararlanmak ve en iyi kampanyayı hayata geçirmek günümüz rekabet pazarında hayati bir önem taşımaktadır.

Bir Google iş ortağı şirketi, en iyi kampanyayı oluşturmanıza yardımcı olur. Çünkü bir Google iş ortağını Google Ads ile deneyimleri vardır ve Google Ads ile çalışmak üzere yüksek eğitimli personellere sahip olduğu bilinir. Eğer bir Google iş ortağı ile çalışıyorsanız Google Ads giriş ve çıkışlarını bilen bir ajansla ortaklık yapıyorsunuz demektir.

Standart terimlerden daha fazlasını bilen bir şirketle çalışmak istiyorsanız. Kampanyanızı en üst düzeye çıkarmanıza yardımcı olacağı için çok geniş bir Google Ads bilgisine sahip bir şirketle ortaklık kurmak önemlidir.

Google Partners olan şirketler Google Ads'i kullanma konusunda oldukça iyi bir bilgiye ve işletmeniz için uygun bir kampanya oluşturma alt yapısına sahiptirler.

Google partners, en son ppc bi̇lgi̇leri̇ni̇ güncel tutar - Dijital dünya sürekli gelişiyor ve değişiyor. Dijital pazarlama planınızdan en iyi şekilde yararlanmak için bu değişikliklerin üstünde kalmak önemlidir. Kampanyanızdan en iyi şekilde yararlanabilmek için en son yöntemleri kullanmak bu dijital dünyada bir adım öne çıkmak için zaruridir.

Bir Google iş ortağı ajansıyla çalışırken, en son değişikliklerle ilgili güncel bir şirketle çalışıyorsunuz demektir. Google, İş Ortaklarının değişiklikleri sürekli olarak öğrenmesini ister. Bu da şirketlerin, son değişiklikler konusunda iyi bilgili olmalarını sağlamak için yeniden sertifika sınavlarına girmelerini gerekmektedir.

Bunun için Google, bu şirketlere eğitim vererek yardımcı olmaya çalışır, böylece bilgilerin doğrudan kaynaktan geldiğinden emin olabilirsiniz. Bir şirketin size en iyi kampanyayı sunabilmesi için değişikliklerin üstünde bir bilgiye ve yetkinliğe sahip olması gerekir.

Bir şirket eğitim konusunda güncelleme yapmaz ise artık bir Google iş ortağı olmayacaktır. Ortakların sürekli öğrenmeleri ve güncel olmaları gerekmektedir.

Bir Google iş ortağı şirketi seçmeniz durumunda, Google Ads ile yapılan değişikliklerde en güncel şirketle çalıştığınızdan emin olabilirsiniz.

Google partners, vaaz etti̇kleri̇ni̇ uygular - Bir şirkette aranması gereken en önemli şeylerden biri, vaaz ettiklerini pratik etmeleridir. Bir şirket size arama motoru optimizasyonu (SEO) veya PPC gibi bir şeyin büyük özellikleri üzerinde satış yapacak ise kendi işiniz için bu yöntemleri kullandığını görmeniz gerekir.

Bir Google iş ortağı ajansıyla çalışırken, kendi işletmeniz için PPC kullandıklarından emin olabilirsiniz. Çünkü bu firmalar müşterilerinin PPC kampanyalarını iyileştirmek için yeni ve yenilikçi yollar bulmak için PPC kullanarak sürekli pratik yapmaları gerekir. Google, bu şirketlerin değişiklikleri takip etmek için yeni yöntemler uygulamalarını ve test etmelerini istemektedir.

Google Partners, sürekli olarak PPC reklamları oluşturuyor ve hangi anahtar kelimelerin en iyi sonucu verdiğini görmek için farklı anahtar kelimeler kullanıyor. Bu firmalar müşterileri için daha iyi PPC kampanyalarının nasıl oluşturulacağını sürekli olarak anlamaya çalışmaktadırlar.

Buda en fazla deneyime sahip bir şirketle çalışmanızı sağlar. Bu tür firmalar size işletmeniz için en iyi kampanyayı sunacaklardır.

Google partners si̇ze hızlı bi̇r şeki̇lde nasıl yardımcı olabi̇li̇r - Bir kampanya yürütürken sorunlar ortaya çıkabilir. Reklamınıza, kampanyanızın yayınlanmasını durduran kötü amaçlı yazılımlar saldırılabilir. Kampanyanızı olumsuz yönde etkileyen çok sayıda sorun ortaya çıkabilir.

Kampanyanız yayınlandıktan sonra kötü amaçlı yazılımlar tarafından saldırıya uğradıysa, işletme sürenize ve paranıza mal olabilir. Sorunu kendi başınıza çözmeniz de günler sürebilir.

Ancak bir Google iş ortağı, iletişim kurabileceğiniz özel bir ekibi sahiptir. Bu iş ortağı ile sorununuzla hızlı bir şekilde ilgilenebilirler. Google'a doğrudan bir hattı olduğu için işletmenizin zamanından ve paradan tasarruf etmesini sağlar. Bu durum Google iş ortağınızı işletmeniz için mükemmel bir seçenek haline getirir.

Google partners mükemmel hi̇zmeti size sunar - Google, Google Partner şirketlerinin mükemmel hizmet sunmasını sağlar. Bir ortak olarak kalabilmek için şirketlerin Google standartlarını koruması gerekir. Bu firmaların müşterileri için sürekli olarak mükemmel hizmet sunmaları gerekir.

Bir Google iş ortağı ile çalışırken, size en üst düzeyde hizmet sunacaklarından emin olabilirsiniz. Size olağanüstü hizmet sunacak bir şirketle ortaklık kurmanız çok önemlidir.

Google partners in beta özelli̇kleri̇ne eri̇şi̇mi̇ var - Google, son kullanıcıların erişimine izin vermeden önce test ettikleri çok sayıda özelliğe sahiptir. Bu özellikler genellikle Google'ın Google Ads sisteminde yapılan en son güncelleme lerdir.

Google Partners'ın bu beta araçlarına özel erişimi vardır. Bir Google iş ortağı ajansıyla çalışırken, bu beta özelliklere erişebilirsiniz. Google Partners, beta özelliklerini planınıza entegre edebilir. Bu rekabete ayak uydurmanıza yardımcı olur.

Ayrıca bu özelliklere özel erişimleri sayesinde Google Partners olmayan pazarlama şirketlerinin bunlara erişimi olmaz. İş Ortağı olan bir pazarlama şirketi kullanmak bu yüzden çok önemlidir, çünkü bu önemli beta özelliklerine erişebilirsiniz.

Google partners doğrudan google i̇le çalişir - Bir Google iş ortağı ile ilgili en iyi şey, doğrudan Google ile çalışmalarıdır. PPC reklamlarınız Google'ın platformu üzerinden yayınlanır. Bunlar, kullanıcıların arama yapmak için kullandığı en iyi arama motoru platformlarından biridir.

Bireysel işletmenizin Google ile doğrudan bağlantı kurması zordur. Sorun yaşarsanız veya yardıma ihtiyacınız olursa, Google'dan biriyle iletişim kurmak zor olabilir. Google ile de iletişime geçmeye çalışan yüz binlerce başka işletmenin olduğunu düşünür isek bu da işletmenizin bu bağlantıyı kurmasını zorlaştırır.

Bir Google iş ortağı şirketi kullandığınızda, Google ile doğrudan bir iletişim hattınız olur. Google bu şirketlere kendi ekibini sunar, böylece her zaman iletişim kuracakları birileri olur. Bu şirketler, Google ile çok sayıda konuyu ele almak için doğrudan konuşur.

Vayes, Google İş Ortağı ajansınızdır

Google iş ortağı olan bir pazarlama şirketi bulmanız günümüz dijital ortamında oldukça önemlidir. Dijital kampanyalarınız ve reklamlarınız için en iyi hizmeti istiyorsanız, Vayes den başka bir yere bakmanıza gerek yok. Tam hizmetli bir dijital pazarlama şirketiyiz ve Google Partner Ortağıyız.

Kampanyanıza adanmış 12'den fazla uzman personelimiz var. Ödüllü ekibimiz Google Reklamları Sertifikalı ve etkili PPC kampanyaları oluşturma konusunda 12 yıldan fazla tecrübesi var.

Eğer sonuç ve başarı arıyorsanız, onları nasıl getireceğimizi biliyoruz. Bugüne kadar, son beş yılda müşterilerimiz için sayısız gelir ve bir o kadar da potansiyel müşteri sağladık. Bu nedenle müşterilerimizin başarısını ilk sıraya koymaya odaklanıyoruz.

Müşterilerimiz de yaptığımız işi her zaman sevdiklerini bize iletiyorlar. Çeşitli sektörlerden 24'den fazla müşteri referansımız var. Vayes gibi üst düzey bir Google İş Ortağı ajansıyla çalışmanın nasıl bir şey olduğunu görmek için onlara göz atmanız yeterli.

Bugün Google Rozetli Reklam Şirketimizle Çalışmaya Başlayın

Google Rozetli İş Ortağı ajansıyla harika bir deneyim yaşamaya hazırsanız, bir stratejistle konuşmak için çevrimiçi olarak bizimle iletişime geçin veya +90-212-855-9404 numaralı telefondan bizi arayın.

İşinizi yeni zirvelere taşımayı dört gözle bekliyoruz!

Etiketler
  • Google Adwords
  • SEO
  • Web Yazılım
  • Web Tasarım
  • Dijital Pazarlama

Serdar GÜRSOY

Sektördeki 10+ yıllık tecrübesi ile yenilikçi ve akışı değiştiren fikirlerle ticareti arttırıcı bazda pazarlama çözümleri üreten Dijital Stratejist.

Vayes Blog'a yeni içerik eklendiğinde ilk siz haberdar olun!

BÜLTEN ÜYELİĞİ

Instagram'da en verimli etkileşim alacağınız saatler sabah 07:00 - 09:00 arası ve akşam 19:00 ile 24:00 arasıdır. İnsanlar ilk uyandığında Instagram'a bakar. İşten gelip dinlendikten sonra da aktif olarak sosyal medyayı kullanır.