Google Reklamlarında Anahtar Kelime Kullanımı

Şubat 20, 2019 -

Google Ads, kullanıcılarına dört değişik anahtar kelime seçme alternatifi sunuyor.

Tam eşleme alternatifinde yapılan Google aramasında, kullanılan kelimeler ile sizin anahtar sözcüğünüzün birebir örtüşmesi gerekiyor.

Sıralı eşlemede belirttiğiniz anahtar sözcüklerin sırasını bozmadan başına ve sonuna ek gelebilecek biçimde Google araması yapılırsa reklamınız tetikleniyor.

Geniş eşlemede belirttiğiniz anahtar kelimelerin sıralamasının veya hepsinin Google aramasında geçmesinin bir önemi olmuyor, eş anlamlı versiyonları dahi tetiklenebiliyor. Geniş eşleme düzenleyicide ise bir sıralamanın önemi yok, ancak her bir kelimenin Google aramasında geçmesi gerekiyor. Ek olarak araya, başa ve sona kelimeler alabildiği aramalarda da reklamlarınız tetikleniyor. Anahtar kelime kullanımı konusunda kararsızlık yaşıyorsanız sizin için önemli olan anahtar kelimeleri listenize ekleyip geniş eşleşme düzenleyiciyi tercih edebilirsiniz. Tabii, bütçenizi unutmadan…

Yapmak istediğiniz Ads kampanyasıyla hiç ilgisi olmayan ya da görünmek istemediğiniz kelimeler için negatif anahtar kelimeleri kullanabilirsiniz. Bunun yardımıyla belirlediğiniz negatif anahtar kelimeler ile aramalar yapıldığında reklamınız gösterilmiyor ve gereksiz tıklamalardan kaçarak bütçenizi daha doğru yönetiyorsunuz.

E-ticaret markaları çoğu zaman negatif anahtar kelime kullanmayı tercih etmiyor, çünkü reklamlardan yeterince verim alamıyor. Aslında hedef kitlenize daha basit ve daha az maliyetlerle ulaşabilmeniz negatif anahtar kelimelerden geçiyor. Bu sebeple Google Ads reklamalrınızı siz yönetmiyor iseniz Google reklamları konusunda deneyimli bir sosyal medya ajansı ile çalışmayı tercih etmenizi şiddetle tavsiye ederiz.

Şahin Yıldız - Google Ads Uzmanı

Etiketler
  • Google Adwords

Serdar GÜRSOY

Sektördeki 10+ yıllık tecrübesi ile yenilikçi ve akışı değiştiren fikirlerle ticareti arttırıcı bazda pazarlama çözümleri üreten Dijital Stratejist.

Vayes Blog'a yeni içerik eklendiğinde ilk siz haberdar olun!

BÜLTEN ÜYELİĞİ
peri hokiperihokiduta76dsiledAt-Taujih; Jurnal Bimbingan Konseling Islamabc1131 slot viralScatter Hitamslot gacor qrisslot thailandabc1131duta 76slot qris danaabc1131 slot777 lundbergdesign.comABC1131mpo slotslot gacorMPO SLOTsetiap putaran mahjong wins 3 menjadi petualangan baru saat scatter hitam mengunci peluang jepe tanpa batasketika scatter hitam tampil putaran mahjong wins 3 menjadi lebih intens dan penuh kejutan jepescatter wild mengubah setiap detik permainan menjadi peluang baru untuk hadiah besar secara cepattidak ada strategi yang lebih efektif selain mengandalkan scatter wild untuk hadiah besar di mahjong ways 2putaran panas mahjong wins 3 hadir ketika scatter hitam membawa aura keberuntungan perkalian tingkat tinggitiap putaran mahjong wins 3 jadi bernilai saat scatter hitam menghantam layar dengan perkalian tak masuk akalsaat scatter wild mengambil alih mahjong ways 2 berubah menjadi mesin cuan cepat untuk semua pemainscatter wild mahjong ways 2 menjadi kunci strategis untuk membuka jalur cuan besar dalam waktu singkatmomen putaran mahjong wins 3 menjadi luar biasa saat scatter hitam memicu ledakan cuan tanpa hentidetik detik putaran mahjong wins 3 yang menegangkan ketika scatter hitam tiba tiba mengubah segalanyas cara jitu sakura76 engines clockwork pattern mahjong ways 2s memahat ritme turbo mahjong wayss mengenal hiburan interaktif lebih dekats mengubah gemuruh spin mahjong ways 2s menyulam pola wild mahjong ways menjadis metode cerdas sakura76s monitor putaran akurats pemetaan putaran mahjong ways 2 mengenalis perpaduan putaran tenang mahjong dan sistem dingins radar pola mahjong ways 2 detiks rahasia serunya gameplay digitalpelayan restoran waktu emas respin sicbo abc1131 zero tolerancekurir paket jarak optimal buy spin gates abc1131 baccaratrevolusi gameplay pgsoft pangkas deadspin di mode regular mahjong

Instagram'da en verimli etkileşim alacağınız saatler, sabah 07:00 - 09:00 ve akşam 19:00 ile 24:00 arasıdır. İnsanlar ilk uyandığında Instagram'a bakar. İşten gelip dinlendikten sonra da aktif olarak sosyal medyayı kullanır.