Google Reklamlarında Anahtar Kelime Kullanımı

Şubat 20, 2019 -

Google Ads, kullanıcılarına dört değişik anahtar kelime seçme alternatifi sunuyor.

Tam eşleme alternatifinde yapılan Google aramasında, kullanılan kelimeler ile sizin anahtar sözcüğünüzün birebir örtüşmesi gerekiyor.

Sıralı eşlemede belirttiğiniz anahtar sözcüklerin sırasını bozmadan başına ve sonuna ek gelebilecek biçimde Google araması yapılırsa reklamınız tetikleniyor.

Geniş eşlemede belirttiğiniz anahtar kelimelerin sıralamasının veya hepsinin Google aramasında geçmesinin bir önemi olmuyor, eş anlamlı versiyonları dahi tetiklenebiliyor. Geniş eşleme düzenleyicide ise bir sıralamanın önemi yok, ancak her bir kelimenin Google aramasında geçmesi gerekiyor. Ek olarak araya, başa ve sona kelimeler alabildiği aramalarda da reklamlarınız tetikleniyor. Anahtar kelime kullanımı konusunda kararsızlık yaşıyorsanız sizin için önemli olan anahtar kelimeleri listenize ekleyip geniş eşleşme düzenleyiciyi tercih edebilirsiniz. Tabii, bütçenizi unutmadan…

Yapmak istediğiniz Ads kampanyasıyla hiç ilgisi olmayan ya da görünmek istemediğiniz kelimeler için negatif anahtar kelimeleri kullanabilirsiniz. Bunun yardımıyla belirlediğiniz negatif anahtar kelimeler ile aramalar yapıldığında reklamınız gösterilmiyor ve gereksiz tıklamalardan kaçarak bütçenizi daha doğru yönetiyorsunuz.

E-ticaret markaları çoğu zaman negatif anahtar kelime kullanmayı tercih etmiyor, çünkü reklamlardan yeterince verim alamıyor. Aslında hedef kitlenize daha basit ve daha az maliyetlerle ulaşabilmeniz negatif anahtar kelimelerden geçiyor. Bu sebeple Google Ads reklamalrınızı siz yönetmiyor iseniz Google reklamları konusunda deneyimli bir sosyal medya ajansı ile çalışmayı tercih etmenizi şiddetle tavsiye ederiz.

Şahin Yıldız - Google Ads Uzmanı

Etiketler
  • Google Adwords

Serdar GÜRSOY

Sektördeki 10+ yıllık tecrübesi ile yenilikçi ve akışı değiştiren fikirlerle ticareti arttırıcı bazda pazarlama çözümleri üreten Dijital Stratejist.

Vayes Blog'a yeni içerik eklendiğinde ilk siz haberdar olun!

BÜLTEN ÜYELİĞİ
peri hokiperihokiduta76duta 76trik main mahjong wild 2 sicbo yang lebih aman—biar kantong tetap selamat duta76ritme paling santai main mahjong ways 2 pgsoft menjaga permainan baccarat stabil duta76strategi jitu efektif jinakkan naga hitam mahjong wins 3 blackjack di duta76daya tarik scatter khusus mahjong wild deluxe sicbo dilihat dari perspektif ketahanan sesi bermain perihokiperihoki temukan tak terduga seputar susunan simbol mahjong ways 2 pgsoft menentukan arah kemenangan baccaratpola rtp live sederhana mahjong wins 3 blackjack yang bikin banyak orang akhirnya mengerti situs perihokiefek pola reel berubah rahasia tersembunyi tingkatkan nilai putaran andajam menang taktik konsisten rahasia waktu yang mengubah permainan andapola main pragmatic rtp menang strategi taktis yang jarang ditemuirahasia terungkap siklus spin berulang efektif panggil scatter hitam dalam riset teknologistrategi rahasia mahjong ways pola umum sebelum terjadinya perubahan besarbongkar rahasia data wild mahjong ways muncul beruntun buktikan pola tak terdugainovasi algoritma pintar rahasia ritme putaran spin yang bakal mengubah lanskap digitallonjakan akhir tahun terbongkar lewat simulasi temuan yang menggugah pikiran andarahasia menang jam stabil pola ampuh buktikan kejelasan hasilstrategi jitu ungkap rahasia rtp terkini untuk menang harianmodal tetap tahan banting saat mahjong wins 3 rahasia pola alami untuk kemenangan stabilrahasia formula terstruktur mengelola irama spin untuk membuka peluang reward maksimalrahasia pgsoft mahjong ways 2 frekuensi wild yang mengubah pola kemenangan andastrategi adaptif mahjong ways menaklukkan dinamika permainan di tengah ketidakstabilanterungkap data real time scatter mahjong ways strategi cerdas untuk kemenangan

Whois; domainin kayıt ve bitiş tarihi gibi bilgilerin yanı sıra sahibinin iletişim bilgilerini de içeren, domainlerin kimlik bilgileridir.